3D Generalist (Warszawa)


#1

Stanowisko: 3D Generalist
Typ pracy: Praca stała na miejscu
Lokalizacja: Warszawa
Firma: Deep Blue

Studio animacji Deep Blue, zajmujące sie produkcją cinematików do gier komputerowych poszukuje kandydatów na stanowisko 3D Generalist

Wymagane:

  • doświadczenie w modelowaniu nieorganicznym hi-poly
  • znajomość zagadnień związanych z UV, retopo, map baking
  • płynne poruszanie sie w środowisku 3ds max lub Maya
  • portfolio

Mile widziane:

  • Zbrush
  • Substance Painter
  • teksturowanie/shading
  • photogrammetry scanning
  • 10+ lat doświadczenia

Oferujemy:

  • Od 6 000 do 10 000 netto miesięcznie, w zależności od doświadczenia
  • Roczny kontrakt
  • 20 dni płatnego urlopu
  • Prace przy ciekawych projektach, opierających się o animacje postaci i fotorealistyczny rendering
  • Możliwość pracy z doświadczonym zespołem weteranów
  • Możliwość rozwoju i nauki
  • Przyjazną atmosferę kilkunastoosobowego zespołu
  • Praca tylko na miejscu w naszym studio w Warszawie.

Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie formularza na stronie:

www.deep-blue.com/jobs

Jeśli wolisz wysłać CV i link do portfolio prosto do nas, chcesz dowiedzieć się więcej pisz: hr@deep-blue.com

Mamy również otwarte rekrutacje na stanowiska: Hardsurface Modeler, Compo, Character Modeler.
Więcej informacji na naszej stronie, w zakładce Jobs.

W zgłoszeniu prosimy o dopisanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).