8 Grzechów - strategia turowa z elementami RPG na motywach 7 grzechach głównych


#1

Jak w temacie pracuję na prostym klonem serii gier Disciples, mówiąc dokładniej:

= Opis =
W tej strategi rozbudowujemy miasta, podbijamy nowe tereny oraz gromadzimy surowce, po każdej walce żołnierze wraz z dowódcą zyskują doświadczenie, przy czym kiedy dowódca awansuje to wybiera nową umiejętność, kiedy żołnierz awansuje przemienia się w wyższą formę odblokowaną w stolicy, przy czym dla każdej klasy możemy wybrać tylko jedną gałąź rozwoju.

= Styl =
Akcja dzieję się w piekle więc staram się stworzyć jak najbardziej groteskowe postacie czy surrealistyczne więc jestem otwarty na koncepcję i na DA założyłem katalog w tej sprawie:
Link

= Linki =
Strony projektu:
itch.io
GameJolt
Galeria:
DeviantArt

= Statystyki =
Wytrzymałość - określa ile postać wytrzyma obrażeń;
Obrażenia - są trzy źródła: fizyczne, magiczne oraz tajemne;
Walka - decyduje o szansie trafienia bądź uniku;
Inicjatywa - decyduje o kolejności jednostek;
Pancerz - redukuje obrażenia fizyczne w sposób procentowy, najwyżej można mieć 90%;
Odporność - działa tak samo jak pancerz względem magii, tylko że odporność występuje rzadko.

= Klasy jednostek =
Wojownik
Jednostka która nie może być olbrzymem, aby mogła osłaniać delikatniejsze jednostki w tylnych szeregach, atakuje bronią sąsiednie jednostki;
Strzelec
Może być olbrzymem które zajmuje miejsce w przednim i tylnym szeregu, atakuje bronią dowolną jednostkę.
Mag
Jak strzelec może być gigantem, podstawowym zadaniem jest taki aby atakował magią a czy to będzie robił wręcz, dowolną czy cała armię na raz to zależy od nacji.
Wsparcie
Tutaj znajdują się giganci wojownicy bądź tacy którzy modyfikują atrybuty rzucając klątwę bądź błogosławieństwo.

= Nacje (Grzechy) =

Obżarstwo
Skupiają się na wytrzymałości, każdy olbrzym może pełnić rolę obrońcy, stylem przewodnim jest mieszanie technologi, magii oraz mutacji w niechlujny sposób;

Gniew
Demoniczne mutanty którzy specjalizują się w zadawaniu obrażeń, ich wojownicy łącznie z ciężkim są najpotężniejszymi w grze ale tyły pełnią role szklanych armat;

Chciwość
Parowe cyborgi z motywami śmierci, wszystkie jednostki są opancerzone na start przez co ich wojska nie są tanie, posiadają najpotężniejsze jednostki strzeleckie.

Nieczystość
Fetysz-owskie upiory z odpornością u wszystkich jednostek, posiadają najpotężniejszych magów w grze.

Lenistwo
Wyglądem przypominają rośliny i grzyby, są najszybszymi postaciami w grze bo uciekają od kłopotów i problemów.

Pycha
Mistrzowie szermierki którzy wyglądają jak antropomorficzne zwierzęta: lew, wilk, paw, ich stroje są przesadnie ozdobione i każą zwracać się do siebie per pan, czcigodny, najwspanialszy czy wielki mistrz.

Zazdrość
Armia robali która stara się być lepsza od pozostałych przez co posiadają skrajnie zorientowane jednostki, np mamy wybór pomiędzy gąbką na pociski a szklaną armatą, wojownicy to mutanty, strzelcy to inżynierowie a magowie wyglądają jak upiory.

Acedia
8 grzech(na wikipedi znalazłem informację że w dawnych czasach to było nawet 9, na potrzebę projektu wybrałem ten “grzech”)
Uniwersalni, kiedy inni posiadają alternatywne jednostki na start tak Acedia maja po jednym w każdym klasie, przez co jednostki posiadają bogate drzewko rozwoju zahaczając o każdy możliwy tym jednostki.
Co ciekawego posiadają od początku pancerz i odporność która wrasta łącznie z innymi parametrami.
Swoim wyglądem przypomina kościół ze świętymi bojownikami ale w krzywym mrocznym zwierciadle.

Tutaj przestanę już pisać bo napiszę jeszcze książkę.
Otwarty na wszelkie krytyki i sugestie.


#2

Bardzo ciekawy i fajny projekt. Życzę powodzenia przy tworzeniu! :slight_smile:


#3

Dzięki.

Nowy Devlog:


#4

Projekt nawet zapowiadajacy sie ciekawie… ale muzyki chyba potrzebujesz lepszej… :wink:
Jakby co sluze pomoca :wink:
www.michalratkowski.com


#5

Nowy Devlog:

Co do twojej sprawy panie Michale to ja nie mam pieniędzy, a w swoich prywatnych projektach to wolę unikać umieszczania cudzych zawartości.


#6

Nowy Devlog:


#7

#8