Amarok: Krew Północy

gamedev

#1

„Nasz lud stracił wiele. Nie ma plaży, która nie zasmakowałaby naszej krwi - niegdyś władaliśmy wybrzeżami południa.
Teraz kryjemy się na naszej wyspie. Niegdyś nasze miasta leżały daleko na północ. Teraz są przysypane wiecznym śniegiem.

Wpadły we władanie nieubłaganego Amaroka i jego wilczych legionów…
Dziś opłakujemy śmierć naszego wodza. Czas na żałobę jednak już minął. Wybraliśmy następnego. Oby poprowadził nas ku chwale!”

-naczelny kapłan, Valgard Bezoki

Amarok: Krew Północy to projekt grupowy tworzony przez Studio Bit&Bites Games, prowadzony przez Adama “Kryzza” Seredyńskiego i Marcina “Adrapa” Pardę. Od lat zajmowaliśmy się tworzeniem gier jako hobby, przez ten czas się poznaliśmy i połączyliśmy siły we wspólnym projekcie.

Tworzymy grę RPG 2d z nowatorskimi i autorskimi mechanikami. Naszymi głównymi celami jest dostarczyć grę z wysoką jakością fabuły oraz dużym i starannie zbudowanym światem. Gra będzie miała co najmniej dwadzieścia godzin intensywnej rozgrywki, a zostanie wydana w 2020 roku.

Screen from game

Soundtrack w grze “Amarok: Krew Północy” jest oryginalny. Za oprawę audio odpowiada Paweł Czarnowski - główny kompozytor i Adam Dzieżyk - drugi kompozytor. Ścieżka dźwiękowa składa się z 30 autorskich utworów. Daje nam to 60 minut OST.

Głównym zadaniem muzyki w grze ma być nadanie szczególnego klimatu i atmosfery świata, stąd też duży nacisk na ambientowe wybrzmienie kompozycji w lokacjach, i rozbudowane utwory o sekcje dęte do scen bitewnych. Zainteresowanych muzyką do Amaroka zapraszamy do odsłuchania utworu głównego.

Więcej informacji oraz grafik znajdziecie na stronie gry:
https://amarokgame.com/