Analiza "Za" i "Przeciw"

Otóż myślałem, czy nie zająć się przeniesieniem gry “Paraworld” na obecne standardy technologiczne jako “Remake”, ale jestem pesymistą więc wolę przeanalizować sens takowych działań oraz skonfrontować to z opinią innych. “Paraworld” jest grą RTS (Real Time Strategy) z 2006 roku, z tego co zauważyłem jestem jedyną osobą, która jeszcze pamięta o tej gierce no i nie jest jedynie graczem, więc pomocników nie znajdę, ale obecnie to nie ma znaczenia. Osobiście, bardziej jestem zainteresowany grafiką 3D niż skryptami, więc mógłbym wykonać sobie elementy graficzne, aaale wtedy problemem pozostanie z odtworzeniem mechanik gry (podnoszenie poziomu postaci i budynków, zbieranie surowców, sztuczna inteligencja, kamera, itd) i muzyczką. Jest jeszcze aspekt licencji. Sunflowers, twócy tej gry, rozpadli się niedługo po jej wykonaniu, a prawa przejął Ubisoft. Szczerze, wątpie, że nawet gdyby dowiedzieli się co robię, zwrócili by na to jakąkolwiek uwagę. Pewnie nawet o niej nie pamiętają. Lecz tak czy siak nie zależy mi na pieniądzach, w mojej opinii ta gra była wyjatkowa i było by miło gdyby “nowe pokolenie” miało szansę ja zobaczyć bez walki z “Service Packami Windowsa”. Nie ma się co rozpisywać, bo sądzę, że ważniejsze szczegóły jakoś ująłem. Moje pytanie brzmi “Zmarnuję tylko czas tworząc modele skoro nie potrafił bym im później nadać życia, czy może jakoś by to wyszło ?” Podajcie swoje opinie czy tam pytania jeżeli zapomniałem o czymś ważnym napisać. Miłego dnia/wieczoru :smiley:

Myślę, że na licencje nie ma szans. Na twoim miejscu zrobił bym grę podobną. Zawsze warto coś robić, myślę, że ktoś do pomocy się znajdzie.