[Android] Elastomania

projektowanie-gier
game-design
gamedev
gry

#1

Nasza pierwsza gra “Ready, Duck, Go!” wreszcie trafia do Play Store w Early Access! Niektórym gra przypomina kultową grę “Elastmoania” stąd tytuł postu :slight_smile:
https://play.google.com/store/apps/details?id=tech.alloutfun.cbt

Wszelki feedback mile widziany!

https://www.youtube.com/watch?v=AOL2puNpp2Y


#2

świetny pomysł z regionalnym rankingiem :+1: ciekawy protagonista, takie połączenie hmmmm…


:smiley: :smiley: :smiley:


#3

Giereczka bardzo spoko, w zasadzie nie ma czego się przyczepić żeby pomarudzić.

no może na siłę:

  1. przy restarcie od checkpoint’u duszki też mogłyby być.

  2. reklamy - w tej chwili macie mniej więcej taką sytuację, w której gracz “męczy” się z przeszkodą, tj. checkpoint->skucha->chekpoint->skucha->checkpoint->skucha->checkpoint->udało się. W trakcie tej pętli gracz irytuje się niepowodzeniami, co ogólnie jest ok bo im bardziej gracz zdenerwuje się próbując pokonać dany etap tym bardziej będzie zadowolony jak uda mu się go zaliczyć. Tyle że moim zdaniem w takich momentach bardzo niedobrze jest, gdy pobudzony/podirytowany grający zostanie zaatakowany reklamą, bo to jest moment w którym gracz jest najmocniej zaangażowany w rozgrywkę i takie wybicie gracza z tego zaangażowania wpływa negatywnie na obiór gry.
    Ogólnie reklama staje karą dla gracza ( ogląda reklamę jak mu nie wyszło ), im częściej masz skuchy tym częściej oglądasz reklamy ( jeszcze większa kara ), i z odczucia spoko gierka przechodzimy do odczucia “taka sobie gierka z inwazyjnymi reklamami”.