[Android] Koala Not Panda

projektowanie-gier
game-design
gamedev

#1

Siemka! Chciałbym się pochwalić giereczką “Koala Not Panda”, którą ukończyłem i wydałem na Google Play na Androida. W grze jest się koalą i wspina się na drzewo. Trzeba uważać na gałęzie bo gdy koala uderzy w gałąź to przegrywa. Można zbierać też liście eukaliptusów które spowalniają wspinanie się koali. To już moja druga gierka na platformie Google Play. Gra była robiona około 2-3 tygodni + tydzień na naprawianie błędów. Silnik gry to Unity 3D i bylo pisane w C#. Wszystkie modele i animacje robiłem samemu a grafikę na tło malowała moja dziewczyna :slight_smile: Gra obecnie ma około 1500 pobrań jak podaje Google Dev Console. Na chwilę obecną jest też 233 aktywnych użytkowników. Gra posiada reklamy i wszystkie zebrane pieniądze lecą do Australian Koala Fundation. Cała gra powstała z zamysłem pomocy tym małym urocym zwiezontom :3 Zostawiam linka do pobrania jakby ktoś chciał sobie popykać: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.SmartBros.KoalaNotPanda


#2

Fajny pomysł i szczytny cel. A tak od strony technicznej, możesz napisać jak udało Ci się w Unity zejść poniżej 10 MB rozmiaru aplikacji na androida?


#3

Apka sama w sobie dużo nie ma. Dosłownie 3 skrypty i z 5 modeli. Prawdopodobnie jest to tak małe gdyż przy buildowaniu gry zaznaczyłem, żeby buildowało jako App Bundle jest to rozszerzenie specjalnie na sklep googla. Na każdym kroku w Google Play prosili mnie, żebym to zrobił, żeby apka zajmowała najmniej miejsca jak to możliwe :stuck_out_tongue: