[Android] Lunar Journey


#1

Cześć wszystkim! Ostatnimi czasy bawiłem się w buildy z Unity na Androida i we współpracy z moim dobrym znajomym stworzyliśmy prostą grę na Androida w której trzeba klikać ufoludka by pozostał na ekranie, omijając w tym samym czasie różne przeszkody. Będę wdzięczny jak komuś będzie się chciało ściągnąć i zobaczyć co i jak, wszelkie opinie przyjmę z otwartymi ramionami :wink:


#2

Cześć,

Gierce stanowczo brakuje zawartości. W zasadzie to jedynie przesuwające się tło, piłeczka i spadające kamulce. I reklamy.

Rozgrywka wygląda mniej więcej tak - gracz nie wie o co chodzi, bo nie ma żadnego “help”, tablicy informacyjnej czy czegokolwiek informującego gracza co ma robić. Wciskasz play i metodą prób i błędów uczysz się mechaniki. Prawdopodobnie gubisz piłeczkę na pierwszym kamulcu, potem na drugim. Potem włącza się reklama, potem kolejne dwie próby i kolejna reklama i kolejne dwie próby i kolejna reklama.

Efekt jest taki, że zasadzie rozgrywka sprowadza się do włączania i wyłączania reklam. Po 2 minutach, podczas których obejrzał więcej reklam niż stukał w ekran, gracz dziękuje i usuwa.

Ponadto :

  1. Wykorzystany fragment muzyczny jest krótki, więc wbija monotonia. Do tego na końcu pętli jest charakterystyczny trzask. Brakuje dźwięku w momencie podbicia.
  2. W moim odczuciu wymaga zbyt dużej precyzji w klikaniu. Odniosłem wrażenie, że piłka zachowuje się dość nieprzewidywalnie. Częsta sytuacja wygląda tak - piłka spada szybko i gracz trafia w piłkę powyżej środka, więc podbicie nie jest zaliczanie i skucha. ( i kolejne 10 sekund reklamy ). Moim zdaniem, w takiej krytycznej sytuacji, lepiej jest gracza oszukać że jednak mu się udało - np. jeżeli piłka jest poniżej 25% ekranu to zmieniają się warunki kolizji.