[Android, WebGL, Desktop] MZGZMB - kolejna ukończona gra


#1

Prosta gra w której taką sobie myszką trzeba przez 60 sekund zdobyć jak najwięcej gwiazdek, które to otrzymuje się za złapanie grzybków. Złapane w trakcie skoku dają dużo więcej gwiazdek. Niebieski grzybek dodatkowo zamraża czas na kilka sekund… Ale czarny niszczy wszystkie grzybki na planszy, więc jego należy unikać :slight_smile: Są tam jeszcze strzałki które pokazują gdzie spadają grzybki etc.
Mój obecny rekord do pobicia to 230 :slight_smile: Wykręcony na wersji desktopowej :wink:
Gra oczywiście zrobiona w wolnym czasie, jest jak zawsze całkiem bezpłatna i nie ma żadnych reklam. Narzędzia ostatnio takie same w użyciu: Unity3D + C# + Gimp + github.
Dostępna w wielu wersjach: Android, WegGL, Linux 64, Windows 32/64.



#2

Gratulacje ukończenia małego projektu!
Warto dodać zawsze jakąś instrukcję w samej grze.
Gra nie powala, ale od czegoś trzeba zacząć.


#3

91
mam klawiaturę bez strzałek (muszę używać 2 przycisków żeby mieć strzałkę) dziwnie się gra


#4

hmm, no tego nie brałem pod uwagę, jakie klawisze proponujesz w takim razie? dorobię je w kolejnej aktualizacji


#5

Gratulacje ukończenia małego projektu!
Warto dodać zawsze jakąś instrukcję w samej grze.
Gra nie powala, ale od czegoś trzeba zacząć.

Dziękuję za gratulacje :slight_smile: Mały projekt daje to, że ma zawsze dużą szansę na ukończenie (zanim się znudzi, jak jest mało wolnego czasu etc) … dlatego robię tak od bardzo wielu lat i na razie się to sprawdza. I to nie jest jakaś tam moja pierwsza (publiczna) gra :slight_smile:
Co do instrukcji … hmm. Ja jestem z tego (starego) pokolenia graczy którzy nie czytali żadnych instrukcji, bo nawet ich nie było w grze. Po prostu grało się kilka razy (czasami długie godziny) i się rozkminiało zasady gry. A powiem, że przy prostych grach gdzie są proste zasady, to jednak ja zakładam pewien poziom IQ gracza … i wolę tam nie dawać tutoriala. Bo myślę, że jeśli po kilku minutach grania osoba nie czai zasad, to niech lepiej niech nie gra w tą grę :smiley:
To jest oczywiście moje zdanie.


#6

raczej losowa uwaga z kategorii ciekawostek
mam dziwną klawiaturę która ma mniej klawiszy i dużo opcji przemapowań jakbym potrzebował
nie ma sensu takich rzeczy sensownie wspierać

można zawsze dodać wsparcie dla WSAD i padów w inpucie
to jest o tyle sensowne że bywają np laptopy z bardzo niewygodnymi strzałkami