Ants Tech Tree - niestety brak pomysłu na technologie


#1

Witajcie

Reaktywuję silnik MMORPG miałem zrobiony pod grę związaną z programami komputerowymi, a aktualnie naszło mnie na mrówki.

Głównymi bohaterami będą mrówki, wymyśliłem 8 jednostek wraz z królową, robotnica, wojownik, czyściciel, farmer, ogrodnik, robotnik, odkrywca

3 surowce, woda, węglowodany, białko - to podstawowy pokarm mrówek

kilka budynków i zajęć
arena, gniazdo, śmietnisko, targowisko, roślina, staw, hodowla mszyc, uprawa roślin, powiększanie terenu przez odkrywcę, zbieranie jedzenia, polowanie na jedzenie, napadanie na inne mrowiska i wykradanie części jedzenia i wody, możliwość sprzedaży nadmiaru jedzenia i wody, branie udział w misjach
Aktualnie większość czasu poświęcam na przepisywanie silnika, i skupiam się na tym ale chciałbym już uruchomić zaczątek gry i serwować ją Wam od początku powstawania.

Mam prośbę o ocenę pomysłu na grę jak sądzicie czy jest szansa aby się przyjęła?
oraz czy pomoglibyście w stworzeniu drzewa technologii, które mrówki mogły by rozwijać.

Tak na razie zrobiłem szkielet systemu dla tech tree, building tree, ant tree, wszystkie zależności chciałbym oprzeć na takim systemie, zapewne stwierdzicie że graficznie to porażka ale jak na start wydaje mi się że jest OK, nie jestem grafikiem tylko programistą.

Czekam na opinię i ewentualne jakieś podpowiedzi co do drzewka technologii, a może i budynków.


#2

Ale w zasadzie to co to będzie za gra? Bo z Twojego opisu to niewiele wynika. Jak będzie wyglądał gameplay?


#3

Ma to być strategia połączona z ekonomią


#4

Chyba lepiej byłoby najpierw opracować szerzej gameplay. Drzewko technologii jest raczej rzeczą wtórną - jak zaczniesz dopracowywać mechanikę, to może się okazać że całe drzewko jest do przerobienia i trochę szkoda tego czasu.