Blender włosy metodą Hair Card/Hair Mesh


#1

Może to nie jest pytanie w pełni od początkującego, jednak może ktoś jest w stanie w tym pomóc.

Od dłuższego czasu męczę się ze stworzeniem włosów na postać do gry metodą Hair Card bądź metodą Hair Mesh. Konkretnie mój problem polega między innymi na przygotowaniu odpowiednich tekstur. Dodatkowo nie jestem w stanie określić, czy główny problem polega na tym, że nie właściwie tworze moje tekstury, czy może, że niewłaściwie ustawiam Hair Cards. Moja prośba więc jest taka, żeby ktoś mi dał jakieś porady, w ogóle świetnie by było, jakby ktoś udostępnił jakąś teksturę, bądź wskazał mi jakieś tekstury (najlepiej wraz z heightmap itp) dostępne w internecie w celach edukacyjnych. Alternatywnie, jakby ktoś posiadał model włosów zrobionych poprawnie tą metodą to też okazałby się niesamowicie pomocny. Chciałbym po prostu dowiedzieć się, czy to, co próbuje robić idzie w ogóle w dobrym kierunku. Jeśli ktoś ma jakieś rady w związku z tworzeniem włosów tą metodą i zechciałby się podzielić nimi, to bardzo chętnie przyjmę absolutnie wszystkie wskazówki. Z góry dziękuje za pomoc i przepraszam za tak obszerny tekst.