BlitzPlus gry 2D ,moje amatorskie dowiadczenia

Jest to kontynuacja tematyki tworzenia programów oraz gier w mniej znanym języku BlitzPlus .Z tą różnicą iż BlitzPlus nie jest już obiektem pytań a został przeze mnie wybrany jako Jezyk i Środowisko do moich eksperymentów .
Jestem całkowicie zielonym amatorem ale kreci mnie tworzenie programów ,gier .Tyle na wstępie. Witam wszystkich wnoszących coś pozytywnego w rozmowy .

Do tworzenia grafiki gry oczywiście potrzebne sa jakieś materiały , w tym przypadku chodzi o obrazy zapisane w formacie bitmap , albo png .
Ponieważ jest to na starcie całkowicie amatorskie coś , moge posiłkować sie
z stronki https://opengameart.org/
gdzie znajde baze do obiektów graficznych jak i dzwiekowych które jak na start amatora są dla mnie wystarczająco dobre .
Cały ten proces ,temat ,przedstawiane materiały sa elementem nauki .
Przede wszystkim mojej własnej nauki .

W ramach nauki proponuję “naukę używania opcji edytuj”. Skoro post nie wynosi nic specjalnego w temacie ani nie jest odkrywczy bo każdy z Nas ta domenę zna.

Edit: Twój burdel Twoje zasady. Chodziło mi o pisanie postu pod postem ale widzę że to poprostu Cię przerasta.

Rozumiem iż chodzi o to że dalsza moja wypowiedz jest w nowym poście .
Jak najbardziej słuszna uwaga .Ale pozwole sobie na uwage do pewnej treści którą kolega napisał ,cytuje " bo każdy z Nas ta domenę zna." Wiec jako osoba znająca te domene poco Pan sie wypowiada ? Domena jak Pan to nazwał nie jest skierowana Do Pana targentu bo Pan to zna .Wiec poco Pana wpis który nic nie wnosi w tematyce ? no chyba żeby Pan jednak chciał sie dzielić ze mną wiedzą . To przepraszam . W każdym razie dziekuje za bardzo wartościowy wpis i mam nadzieje iż bedzie Pan trzymał kciuki za moje doświadczenia programistyczne .

Tak więc jedną z podstawowych kwesti przy tworzeniu Gry 2 D jest zbudowanie bazy obrazów tworzących plansze do gry która bedzie wyświetlona graczowi .Jest kilka elementów takiej planszy ,nie wszystkie jeszcze znam .