Bouncy Bob - cartoonowa przemoc sterowana 1 buttonem - steam


#1

Cześć,
Miesiąc przed Earthworms planujemy wypuścić naszą mniejszą ale za to napakowaną akcją gierkę Bouncy Bob:

premiera już 13 października w piątek.


#2

Zachęcam do wrzucenia zajawki na stronę główną: https://github.com/gamedevpl/www.gamedev.pl/tree/master/highlights !


#3

Sory za ignorancję/ bycie noobem ale jak tam coś wrzucić i gdzie ?
w tym linku jakieś repozytorium czy coś ?
Dzięki


#4

My bardziej artyści niż programiści i pierwszego bit bucketa mi postawił kumpel tydzień temu a tak to korzystamy z cooperejta w unity (bo jest 1 button idioto odporny do obsługi )
:rofl:


#5

Gdyby ktoś był zainteresowany to tutaj prowadzę coś na kształt dev bloga
i jest dużo informacji o projekcie m in dokładnie opisane jak działa sterowanie:

Dzięki


#6

Jako ogromny fan “Raymana” zawsze z pewną nadzieją oglądam projekty cartoonowych gier platformowych.

Czy przewidywaliście w grze etapy zaprojektowane specjalnie z myślą o dwóch graczach? - np. jakieś drobne “zagadki”, które można wspólnie rozwiązać.

Jeśli dobrze wnioskuje z trailera, to gnomy są nastawione raczej na rywalizację, ale może to moja błędna interpretacja :wink:


#7

Bouncy Bob to platformówka tylko jeśli chodzi o sposób przedstwienia świata, reszta jest odmienna niż w platformówkach (sterowanie 1 buttonem, zasady gry - walczymy na arenach, a nie przechodzimy poziomy, oraz obecność multiplayera lokalnego w trybie deathmatch do 4 playerów). Nie ma opcji kooperacji, ale jest masa zabawy w tym dethmeczu. Premiera już wkrótce bo już 13 października w piątek na steam :wink:


#8

Launch Trailer (do premiery tylko 9 dni!!!):


#9

Ciekawostka dla zainteresowanych, może jacyś tu się znajdą :slight_smile: Z powodu wyprzedaży Helołinowej na Steamie zadebiutowaliśmy nieco wcześniej bo we wtorek (urwanie członków z tym było tak że dopiero daje tutaj znać dzisiaj).
Jeszcze raz polecam i zachęcam (do 31 taniej o 15%).
Najpierw mieliśmy wypuszczać 13 tego, potem 27 a ostatecznie wyszła 24.
Jeszcze za wcześnie aby powiedzieć czy się sprzedała dobrze, ciągle też liczymy po cichu na jakiś ficzer z okazji Helołin. Nawet jednak jeśli się nie uda i będzie klapą finansową, to jesteśmy zadowoleni bo po prostu nam ta gra wyszła i sporo w nią sami gramy i może nawet będziemy odpalać wnukom na imprezach rodzinnych :), a to czy dotrze do ludzi to już inna para kaloszy, no i jest to 1 wprowadzony na steam nasz produkt, przy którym było wiele zabawy.


#10

Kiedy wersja mobilna ?


#11

Kumpel już pracuje nad niezbędnymi przeróbkami do mobile, jest to Unity tak że powinno być szybko.
:slight_smile:Na mobile bedzie prawdopodobnie po Bluetooth albo internecie wiec nie podzielony / wspólny ekran tylko każdy na swoim divajsie, ale to też jeszcze trzeba wprowadzić, pewnie koło świąt będzie. :slight_smile:


#12

Fajnie, myślę że gra świetnie sprawdzi się właśnie na mobile.
W czym robicie multiplayer ?


#13

No, taki był plan od począteku a w miedzyczasie znalezlismy wydawcę na Steam. Na mobile juz sami wydajemy prawdopodobnie :wink: Nie wiem w czym jeszcze ja ogarniam design i art. Unity koduję jak jest nakładka z noodlami tylko, a w tym projekcie kumpel w C# hardkoruje ;], może już znalazł jakiś sollution to ewentualnie napiszę w czym.


#14

Jest już od dzisiaj też wersja na Androida.
Jedynie 1.99 zł - polecam :wink:
Będziemy wdzięczni za wszelkie wsparcie zwłaszcza za oceny na Google Store:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.AllThoseMoments.BouncyBob


#15

Pytanie techniczne, czy rozważaliście inne sposoby monetyzacji? i czemu wygrał model premium?

Nie jest ekspertem angielskiego ale mnie pitch Bouncy Bob kuje w oczy. Szczególnie ten fragment:
One of a kind game world is a combination of cartoon horror, German expressionism, light humor and doodle style. But it will not be a walk in the park!


#16

Rozważyliśmy inne sposoby i też jest od 2 dni wersja freeware z reklamami ;]
zapraszam, polecam:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.AllThoseMoments.BouncyBobFree&hl=en


#17

Moglbym sie moze dowiedziec dlaczego wasz target androida to 6.0+ ? Jakies cuda tam uzywacie ? :smiley:
Na tablecie nie moge zainstalowac a na telefonie nie gram bo mam za grube palce…


#18

Wywalało błędy (nie działało na starszych wersjach z jakiegoś powodu). Poza tym ma spore wymagania np na Huawei p8 lite już czasem przytnie więc nie było sensu dawać starszych diwajsów - wymóg 6.0 nam odrzuca powolne sprzęty.


#19

dzieki :]
W unity to robicie? (unityads macie, ale to wszedzie mozna wcisnac).


#20

Tak w Unity. W piątek wychodzi też nasza przygodówka Earthworms na steamie:

Też w Unity i w tym samym robimy od niedawna Psycho Wolfa:
https://twitter.com/psychowolfgame