C++ Kolizja 2d, niepoprawna rekcja na kolizję z danym klockiem


#1

Witam, ostatnio piszę prostą grę 2d w C++, aktualnie utknąłem na wykrywaniu kolizji a dokładniej mówiąc na mapie mam Gracza, Szczura i klocek reprezentujący wody, szczur z klockiem wody reaguje prawidłowo, gracz z szczurem reaguje prawidłowo lecz woda z graczem nie chce działać i tutaj właśnie chciałbym prosić Was o pomoc.
Pliki .cpp znajdują się w folderze src oraz jego podfolderach
Pliki .h znajdują się w folderze include oraz jego podfolderach analogicznie do plików cpp
Klasa sprawdzająca kolizje https://gitlab.com/electric.team/game-2d/blob/Krecik/src/Systems/CollisionChecker.cpp
Klasa gdzie znajduję się obiekt CollisionChecker https://gitlab.com/electric.team/game-2d/blob/Krecik/src/GameStates/PlayState.cpp
zbiór klas Entity oraz dziedziczących po niej …/Krecik/src/Blocks (Ograniczenia 2 linków ;/)