Court of Crowns [DEMO VN]


#1

Hej, Placeholder Name Studio (to my) ogłasza wydanie polskiej wersji dema swej gry!

W grze inspirowanej Ace Attorney, księżniczka Adela de Rex rozstrzygnie spory wielkiej wagi. Od jej decyzji będzie zależna zarówno przyszłość królestwa, a także jej samej jako przyszłej Kobiecie-Królowi.

Jaką jednak monarchinią zostanie Adela? O tym zdecyduje sam gracz dzięki dynamicznej mechanice pozwalającej określić postawę bohaterki wobec problemów. W ramach tego unikalnego systemu przekonań w pełnej wersji gry gracze będą mogli wytworzyć nie tylko charakter bohaterki, odblokować nowe możliwości, ale też pokierować rozwojem księżniczki podczas jej drogi ku Koronie.

Podczas gry bohaterce przyjdzie rozstrzygać spory, pozyskiwać informacje dzięki analizie dowodów, wykazywać nieścisłości w zeznaniach świadków, zaprowadzać porządek na sali, a także odkrywać nowe wnioski z porównań sprzecznych sobie spraw.

W demie graczowi przyjdzie rozstrzygnąć zagadkę tajemniczej śmierci dwojga kochanków. Zwaśnione ze sobą rody są na granicy wojny, lecz przed sięgnięciem po ostateczność postanawiają odnaleźć sprawiedliwość w werdykcie Korony.

Z nieznanego jednak powodu ojciec bohaterki i władca Królestwa Adelandrii, Lionel de Rex, postanowił właśnie jej powierzyć rozstrzygnięcie tego konkretnego sporu. Księżniczka Adela przygotowywała się do tej roli całe życie i nadszedł czas, aby zaczęła zdobywać zaufanie szlachty, które będzie niezbędne, gdy przyjdzie czas elekcji.

Tylko dlaczego jej ojciec zdecydował powierzyć jej tak ważny spór? To jedna z zagadek, które przyjdzie rozwikłać grającemu.


ZAGRAJ W DEMO: https://placeholder-name-studio.itch.io/coc-demo

NASZA STRONA: https://courtofcrowns.com/pl/

Zapraszamy do zapisania się do naszego newslettera!


#2

Lubię interaktywne opowieści, dworskie intrygi i kryminały, więc od razu się zainteresowałem. Widzę w grze potencjał.

Grafika spoko, muzyka też.

Niestety, utknąłem na przesłuchaniu Erica. Skorzystałem z “Inquire” na każdej jego wypowiedzi. Potem próbowałem wykazać niezgodność z wiedzą. Postawiłem na “konflikt między rodami” (niezgodność - nie dostrzegł nic dziwnego w spoufalaniu się osób z wrogich rodów) albo “plan rezydencji” (nie zwrócił uwagi na to, że ofiary mieszkały na parterze). Bezskutecznie. Próbowałem innych opcji, wszystkie były nietrafne, aż straciłem cały autorytet i przegrałem. Próbowałem wczytać grę, którą wcześniej zapisałem, ale po powrocie do menu głównego wszystkie przyciski, w tym “load game” były nieaktywne.

Nie wiem czemu wyskoczyło mi, że przekonania mojej bohaterki są hedonistyczne, skoro wcześniej wybrałem, że uczyła się u boku ojca, a nie zabawiała z młodzieżą.

“czy rzucasz losy żyć dla nieśmiertelnej chwały” - coś chyba jest nie tak z tym zdaniem?

Aha, wydaje mi się, że można by wymyślić lepsze nazwisko dla królewskiej dynastii niż “de Rex” :wink: Ale pewnie za późno na zmianę.


#3

Dziękujemy za feedback!

Jak napisaliśmy na itch.io, wersja HTML5 jest niestabilna i po powrocie z gry do głównego menu należy odświeżyć przeglądarkę. Niestety, Game Maker Studio nas tu zawodzi. Proponujemy użyć opcji eksportu save’a do wersji Windows, której stabilność bardziej gwarantujemy.

Co do zeznania Erica, “Konflikt między rodami” powinien zadziałać na ostatni fragmencie jego zeznania (ten, który zostaje dodany podczas przesłuchania, gdzie twierdzi że nie widział nic konfliktowego). Jeżeli to nie będzie skutkować, prosimy przesłać nam JSON z savem.

Co do przekonania Adeli - każda odpowiedź przydziela po punkcie do dwóch wartości na osobnych osiach. W przypadku gdy dojdzie do remisu na osi, bierzemy domyślnie wartość z przekonania Hedonistycznego, Romantycznego i Elitarnego. Uznaliśmy, że takie właśnie przekonania miałaby księżniczka bez jakichkolwiek silnych przekonań. Najwyraźniej, jeden punkt dla Ascetycznego przekonania został zniwelowany innym Hedonistycznym punktem, a remis skutkuje Hedonizmem :stuck_out_tongue:

Co do zdania - mamy dwóch proofreaderów, żadne z nich nie miało obiekcji.

Co do imienia - wzorujemy się tu na Ace Attorney, dlatego mamy takie imiona jak de Rex czy de Nerdo :wink:


#4

OK, dzięki za wyjaśnienia. Nie wpadłem na to, że niezgodność trzeba dopasować do konkretnego fragmentu zeznania.

Ale sorry - dalej uważam, że “czy rzucasz losy żyć dla nieśmiertelnej chwały” nie ma sensu. Może jestem głupi, ale ogóle nie wiem, o co w nim chodzi. Może miało być “rzucasz losy, by żyć”?