Dziś prosta ale przydatna rzecz. Jak stworzyć menu kontekstowe w widoku sceny:
Unity Custom Editor: Context Menu in a Scene View – Crashed Creativity Studio
Dziś prosta ale przydatna rzecz. Jak stworzyć menu kontekstowe w widoku sceny:
Unity Custom Editor: Context Menu in a Scene View – Crashed Creativity Studio
ahm jak ja kocham się czepiać
tworzysz skrypt który działa tylko w edytorze ( i jeśli nie ma jakichś szczególnych powiązań jest prostym rozszerzeniem edytora ) więc umieszczasz go w folderze Editor Bo build nie pozwoli zamieścić niczego co jest z pakietu UnityEditor, (nie ma tutaj sensu wpychania wszystkiego w #if
nie wiem czy jest sens tworzenia klasy z Editor bez adnotacji
[CustomEditor(typeof(type))]
jeśli działa to pewno jest tworzone za każdym razem gdy cokolwiek zaznaczasz :l
SceneView.onSceneGUIDelegate -= OnSceneGUI;
SceneView.onSceneGUIDelegate += OnSceneGUI;
powinieneś dodać event raz i cały czas nasłuchiwać (bo edytor jest dla wszystkiego)
GC powinien sobie poradzić po przeładowaniu skryptów wiec nie widzę potrzeby usuwania (możliwe że się mylę)
[InitializeOnLoad]
wystarczy i metoda z dodaniem eventu
nie napisałeś jaka wersja unity, a warto