Czy programowanie na Androida ma przyszłość?

Witam wszystkich :slight_smile:

Jestem jeszcze uczniem liceum, ale postanowiłem nauczyć się trochę programowania w wolnym czasie. Jak na razie wydałem 2 gry na Androida(nie są jakieś wspaniałe, ale pomyślałem, czemu by nie spróbować). Ostatnio zacząłem zastanawiać się, czy niezależne wydawanie gier na Androida ma sens. Mam do was kilka następujących pytań:

1)Jak myślicie, czy bez inwestowania pieniędzy w reklamowanie gry i bez większe wydawcy(coś w stylo Ketchapp) jest jeszcze możliwość wybicia się w Google Play?

2)Czy lepiej kontynuować naukę Androida, czy może lepiej zmienić docelową platformę na np. PC.

3)Czy widzicie sens w studiowaniu informatyki(niestety jestem w tym wieku, że za niedługo będę musiał wybrać studia. Informatyka jest czymś co lubię i czym czym się interesuję, ale nie wiem czy aby na pewno wybrać akurat studia informatyczne. Może lepiej studiować coś innego i w swoim wolnym czasie uczyć się programowania?)

4)Czy znacie jakiś wydawców gier na Androida(coś właśnie a’la Ketchapp, ale np. Polskiego, uprzedzając kontaktowałem się już z DigitalMelody(twórcy Timbermana), ale chyba mnie zignorowali :confused:, bo nie dostałem żadnej odpowiedzi)

To chyba wszystko. Będę bardzo wdzięczy za wszystkie Wasze odpowiedzi :slight_smile:

1. Jest ciężko. Na tego typu sklepy wpadają dziennie setki aplikacji. Wydawca pewnie sporo pomoże… Ale Ty jesteś początkujący, więc na razie to dla Ciebie nie problem :slight_smile:

2. Jeżeli dobrze się czujesz w mobilkach, to zostań w nich. Warto jednak od czasu do czasu spróbować czegoś innego, np webdevu (serio, jakieś 70% firm w Polsce klepie stronki w PHP). Otwiera Ci to oczy na inne technologie i może pomóc znaleźć tą ulubioną.

3. Oczywiście, że studiowanie informatyki ma sens. Zwłaszcza, że Cię to interesuje. Wygrywasz podwójnie :slight_smile: