Demo w Godot'cie do przetestowania (Linux, PC, Android)


#1

Witam,

chcialem udostepnic demko nad ktorym pracowalem po przejsciu z Construct 2 na Godot’a.
Nie jestem koderem, wiec troche mi to zajelo. W zasadzie chce zrobic uniwersalne domo i wykorzystac je w roznych stylach.

Jesli ktos chcetny podzielic sie spostrzezeniami jak to chodzi, czy sa bledy itd. to zapraszam.

sterowanie:

strzalki: bieg i skok
ATL: miecz
TAB: fire

Ogolnie trzeba zebrac 4 panienki zamkniete w kulce. Przy skoku nie uzywamy miecza. Grafike i muzyke zaporzyczylem z roznych gier m’in Giana Sisters, Storm Lord + kilka darmowych atlasow.
Poziom jest byle jaki, bo nie o to tu chodzi.

ps. pracuje w linuxie i wszystko wypuszczalem z linuxa.

Boris


#2

Witam!
Jeśli chodzi o gameplay to steruje się bardzo przyjemnie. Niektóre obiekty można zniszczyć inne przesuwać więc to też wielki atut. Znalazłem błąd, bo skrzynka po przesunięciu wchodzi w inną skrzynkę.
Też trochę działam z Godotem i mam mały projekt pod nazwą Golden Maze. Graficznie też wcale tragedii nie ma. Zwłaszcza te drzewa wpadły mi w oko. Będę obserwował i trzymam kciuki.


#3

ok. dzieki… poprawie :wink:

ps. ruchome objekty BOX nie mialy maski swojego Layer’a dlatego mijaly sie w drodze. Tylko Player mial ich Maske, czyli mogl z nimi kolidowac ufff


#4

Nowa wersja juz tylko na windowsa.

  • trampolinka
  • klucz
  • brutalne przejscie do drugiego “poziomu”
  • poprawione layery Boxa

#5

A nie wiedziałem, że tam podwójny skok jest to bajer. Ja bym zmienił przycisk strzelania i ataku na Z/X.
Strzelanie mogłoby być ograniczone i postać musiałaby zebrać jakieś np. kryształki many, żeby tego używać (po co atakować mieczem jak można strzelać). Trampolinka super wyszła.


#6

dzis tylko ukryte sciany, bo mi tablet w linuxie szaleje…

Chcialem zrobic miecz na ziemi a strzelanie tylko w powietrzu, ale w sumie ograniczylem czas strzalu, zeby za czesto nie strzelal i tyle ;). Tez myslalem o manie (nie Wojciechu) i moze ja zrobie. Musialbym ogarnac losowe pojawianie sie objektow many, a to chyba nie na moja glowe…


#7

Nie mogłem klucza znaleźć a wszystkie laski zgarnąłem :stuck_out_tongue: ale fajna ta ukryta ściana. Też chcę zrobić ukryte przejścia. A manę to możesz np. z zabitych stworków zrobić drop albo z tych rozbitych beczek.


#8

za chwile czeka mnie nagrywanie wynikow i wgrywanie w nowym levelu. Czuje ze polegne…


#9

Ja się męczę z kodem bomb, które postać rzuca…frustracja lvl mid, ale za niedługo wybuch będzie :smiley:


#10

dzizasssss udalo sie :slight_smile: Mam taki balagan w kodzie, ze az milo popatrzec. Teraz tylko musze podpatrzec jak sie ladnie organizuje levele i GameState, no i wezme sie za muzyke i grafike.

Pomogl mi ten tutorial:

W zalaczniku jego projekt (godot 3.2), oczywiscie calosc trzeba bylo wpisac (wpisalem) :wink: