Disturbing Forest - nasza gra zrobiona na silniku Unity 3D

gamedev
projektowanie-gier
game-design

#1

Cześć, chciałbym podzielić się z wami naszym projektem gry komputerowej, nad którą aktualnie pracujemy. Gierka nosi tytuł Disturbing Forest natomiast nasze amatorskie „studio” zwie się PanTrojan :D. Nasza produkcja jest pierwszoosobową grą przygodową charakteryzującą się mrocznym klimatem fantasy. Gra miejscami nawiązuje do mitologi słowiańskiej oraz nordyckiej. Disturbing Forest duży nacisk stawia na opowiadaną historię. Podstawowym narzędziem pozwalającym na zagłębienie się w świat gry jest tzw. Tryb Detektywistyczny. Ważnym aspektem produkcji są misje poboczne, z którymi związanych jest kilka intrygujących oraz wciągających opowiadań. Każde takie zadanie ma unikatową oraz często nieliniową fabułę. Podczas eksploracji mapy gracz niejednokrotnie natknie się na interesujące zagadki, niektóre z nich będą skutkowały rozpoczęciem misji pobocznych inne natomiast zaprowadzą gracza do jakiegoś rzadko spotykanego przedmiotu lub ciekawego miejsca.

Gra niestety nie została jeszcze wydana jednak dysponujemy prototypem gry, który każdy może sobie pobrać z tej stronki (http://www.mediafire.com/file/eb8t8pe7lshrktp/Disturbing+Forest.rar). Jeśli chodzi o sterowanie to: W,A,S,D – poruszanie się, myszka – rozglądanie się, E - podnoszenie przedmiotów/interakcja, I - ekwipunek, Q - tryb detektywistyczny. Niestety prototyp tej gry jest naprawdę wczesną wersją, więc nie ma jeszcze bezpośrednio pokazanego celu gry jednak w skrócie chodzi o to żeby wydostać się z tamtego miejsca, w którym znajduje się gracz (jak zagracie to będziecie wiedzieli o co chodzi).

Jeśli ktoś z was chciałby nas jakoś wesprzeć to może zaobserwować nasze media społecznościowe
Facebook: https://www.facebook.com/PanTrojan-143465599745941/
Instagram: https://www.instagram.com/pantrojan_01/
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCHxgZcbAOdjBP5SdzjfJbuQ/






#2

Dlaczego jest tak ciemno, ze względu na mroczny klimat fantasy?


#3

Tak, jednak nad oświetleniem jeszcze pracujemy więc postaramy się uzyskać zadowalające efekty :smiley: