Dobre kursy/szkoły z branży gier dla grafika?

Cześć!

Jestem z Poznania, na co dzień pracuję jako grafik 2D (i częściowo animator), jednak w game devie robię dopiero swoje pierwsze kroki. Byłam już na kilku kursach i warsztatach, staram się być na bieżąco, codziennie przyswajać jakąś wiedzę, jednak nie ukrywam, że wiele kursów ma dość wysokie stawki za to, co oferują, a po zakończeniu takiego szkolenia mam wrażenie, że:

• prawie nic nowego się nie nauczyłam
  • prowadzący niespecjalnie skupiał się na jednostkach, dlatego równie dobrze mógłby to być kurs online na YouTube
  • nadal stoję w tym samym miejscu jeśli chodzi o karierę grafika w tej branży

Tematy jakie mnie interesują, aby sobie podszkolić, to:

• animacja 2D
  • modelowanie 3D (zbrush lub blender)
  • grafika 2D - stricte dla branży gier
  • oraz wszelkie inne eventy/kursy/wykłady, które pomogą w budowaniu kariery w branży gier

Jeśli znacie jakiejś miejsca, gdzie można zdobyć wartościową wiedzę i umiejętności to proszę o sugestie :slight_smile:
Wiem, że można wiele się nauczyć samemu bo od lat tak właśnie robię, ale są pewne rzeczy, zwłaszcza przy pierwszych dwóch kategoriach, gdzie przydałaby się pomocna dłoń, bo jestem typem człowieka, który 5 razy szybciej uczy się, gdy jakiś “mentor” wskaże mu właściwy kierunek.

Mogą to być kursy stacjonarne z innych miast, ale jeśli są bardzo daleko od Poznania to byle były warte tej jazdy. :smiley: