Drunk Cowboy Zombie Shootout - Open Beta na GooglePlayStore


#1

Cześć,
Kończę taką małą gierkę na Androida. Wrzuciłem ją właśnie na otwartą Betę.
https://play.google.com/apps/testing/com.MadGamesmith.DrunkCowboyZombieShooting
Beta Trailer:


Wszystkie uwagi mile widziane.

#2

Jakie masz wymaganie co do androida? bo widze tylko Varies with device i na tablecie nie moge zainstalowac (android 4.2)


#3

Min. Android 6,0. Nie chciałem puszczać na starsze urządzenia bo gra momentami renderuje 2 kamery na raz i pewnie by nie działało zbyt płynnie.


#4

jak chesz to skompiluj wersje pod 4.2 to przetestuje bo chcialem tez zagrac :smiley: Powinno spoko zadzialac. Ja renderowalem z dwoch kamer 1-normlana + 2ga reflections przesylane do shadera i wszystko dzialalo normlanie…


#5

Mówisz i masz.
http://madgamesmith.com/_data/DCZS_Beta1.06_a4.2.apk
Pewnie to wiesz ale… odinstaluj wersję sklepową bo nie puści instalacji z apk
Daj koniecznie znać jak działa.


#6

W jakims szczegolnym miejscu ma sie zacinac? bo wszysztko dziala plynnie i super. nawet przy efekcie “upicia”.
sprzet to samsung galaxy tab 3 8" - stary model

czasami jak jest zombie (szczegolnie ta z patelnia) zaraz kolo lufy -> to i tak nie dostaje kulki, tylko jakby byla juz za lufa. kilka razy to zauwazylem ale jeszcze sie przyjze dokladnie.

P.S.
w czym ta gre piszesz?


#7

163 punkty :stuck_out_tongue:

Fajny pomysł. Nawet wciągająca, choć nie gram w tego typu gry.

Uwagi:

  • Ikonka z krzyżykiem na dole po lewej ma za zadanie tylko pokazywanie ile mam życia? Jeśli tak to chwilę zajęło mi odejście od pomysłu klikania w niego by się uleczyć. Trochę myli bo przypomina inne klikalne elementy
  • Celowanie lekko szarpie przy przechylaniu i jak dla mnie jest za mało czułe.
  • Nie wiem czemu, ale kierunek, w którym się przechyla pistolet po przechyleniu telefonu jest dla mnie trochę nieintuicyjny. Łapię się na tym, że bardziej naturalne byłoby dla mnie, gdyby ręka z pistoletem trzymała poziom z moim wzrokiem, a chyba idzie w drugim kierunku (?)
  • W jednej rozgrywce miałem stabilną, spokojną drogę. W kolejnej była cisza i nagle chmara kucharek i karłów z petardami-> z tego nie da się wyjść bo (patrz niżej):
  • Jak dla mnie za duży cooldown na strzale z rewolweru. Długo się czeka. Czasem zdecydowanie za długo.
  • Zastanawiałem się, czemu butelki świecą się jak power-upy, a tak naprawdę tylko przeszkadzają. Teraz już wiem, że leczą (chyba? Jeśli tak, to o bardzo małą wartość).
  • Możesz dodać opcjonalny poziom easy z celownikiem, pewnie część użytkowników wolałaby taką opcję
  • Odrzut i jakiś mały shakescreen by dodał trochę dynamiki

Testowane na Xperia Z2 :slight_smile:


#8

@RoboCat Dzięki za testy i feedback. Piszę w Unity.
@ByerN Uwagi świetne. Kierunek celowania zostanie bo w drugą stronę próbowałem i nie dało się grać.
Co do reszty to będę testował i balansował.
Jakiś update powinien być po weekendzie.


#9

Przy takiej grze zrobionej w unity nie powienines miec wogole problemow ze starszym sprzetem.
A moge wiedziec do czego urzywasz druga kamere ze tak mialo zle dzialac?
Pozniej napisze kilka slow o gierce bo teraz niemam za duzo czasu :]


#10

Zgadzam się z feedbackiem wyżej, ja wogle nie wpadłem na to że można się leczyć.
Może gdyby była ikonka z apteczką wyglądająca zupełnie inaczej i w miejscu specjalnym? (np na górze i na środku) :wink:
Inne rozwiązanie to animacja gorzały po poickupie która leci w kierunku apteczki i tym samym ją “zasila”.


#11

Druga kamera jest do renderowania efektu “podwójnej wizji”. Nie wpadłem na lepszy pomysł jak uzyskać taki efekt. Poza tym ta metoda działa całkiem nieźle także jakoś intensywnie nie szukałem.


#12

Moglbys uzyc cos w stylu postprocessing.
Funkcja OnRenderImage(src, dst).

private void OnRenderImage(RenderTexture src, RenderTexture dst)
{
    Graphics.Blit(src, dst, <TUTAJ MATERIAL Z TWOIM SHADEREM>);
}

tylko bys mysial sobie rozpisac shader - wiec jak dziala ci bez probelmu na 2ch kamerach to ja bym to tak zostawil :smiley: im prosciej tym lepiej.
Ale gra fajna i naprawde mi sie podoba. Dodalbym kilka rzeczy tu i tam.


#13

Hej, Wrzuciłem update na Google Play Store.
Zmieniłem UI - teraz jest bardziej czytelne
Reset strzelania jest szybszy
Naprawiłem parę bugów
Dodałem irytującą mechanikę wskrzeszania za reklamę :smiley: - WIP


#14

Pograłem chwilę i co mi się podoba:

  • Ładnie wykonana grafika
  • Ciekawy gameplay

Jednak kilka uwag:

  • Dla mnie mały laser z celowaniem by dużo pomógł. Może być tylko na kawałek ekranu bo kilka razy strzelałem w powietrze jak przez przypadek odchyliłem ekran
  • Skończenie amunicji powinno być jakoś lepiej zrobione, może auto ładowanie jak się skończy magazynek, trochę mnie to denerwowało że co chwilę muszę o tym pamiętać
  • Kule powinny być troszkę większe bo ledwo je widać
  • Po skończeniu gry, za pierwszym razem musiałem troszkę poszukać przycisków, jakoś zlały mi się z ekranem
  • loading mógłby być jakieś kropeczki postępu lub coś nawiązującego do gry
  • I najważniejsze 30 sekundowa reklama po każdej przegranej to dla mnie przesada, zupełnie odechciało mi się przez to dalej grać już po 3 rundach

#15

Hej, dzięki za feedback. Przed wyjściem z bety kilka rzeczy jeszcze poprawię (loading screen na przykład). Reklamy niestety zostaną. Zawsze jakieś grosze ekstra wpadną. Po następnym update będą wyświetlać się nieco rzadziej.