Galaxy Shapes - Space Shooter

game-design
gamedev
gry

Cześć.
Chciałbym wam przedstawić moją nową grę. Po prawie czterech latach postanowiłem wrócić do tworzenia w unity. na początku ciężko było sobie przypomnieć nawet podstawy ale teraz jakoś idzie . Nie jestem programistą , a moje doświadczenie z Unity i Gamedev to tylko kilka gier na androida z czego tylko jedna odniosła coś co można nazwać małym sukcesem(przynajmniej dla mnie). Ale do rzeczy , w Galaxy Shapes zadaniem gracza jest zniszczenie wszystkich planet. Na drodze staję mu oczywiście przeciwnicy oraz słabe uzbrojenie. Na razie jest tylko jeden poziom , gra zajmuje około 25 min, bez ulepszania wszystkich broni.
Grę traktuję jako szablon do innej gry, kiedy już ogarnę wszystkie potrzebne mi mechaniki i rozwiążę problemy , zajmę się grą którą na początku chciałem stworzyć (dużo modelowania 3d i animacji których na razie nawet nie próbowałem robić). Zapraszam do przetestowania i proszę o opinię.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.DariuszNiewielski.GalaxyShapes

A jest szansa żebyś obniżył wymagania co do wersji androida? Czyli po prostu zbudował wersję z wymogiem min 4.4 ?? Bodajże taka najniższa dostępna jest obecnie w Unity w opcjach projektu.

Google Play wymaga dla nowych aplikacji co najmniej androida w wersji 11.
Jest to dla mnie dziwne posunięcie ponieważ kiedy ostatnio sprawdzałem w sieci dane to Androida 11 i 12 ma po ok. 30% aktualnie aktywnych urządzeń . A gdzie możliwość publikowania na te pozostałe 40%?
Sam testowałem grę na Androidzie 7 i wszystko działało.

Hmmmm … dziwne.
Ja moją ostatnią nową grę która wrzucałem na google play w Lipcu tego roku (2021) mam z wymaganiami Android 4.4.
Zobacz: https://play.google.com/store/apps/details?id=org.tdolphin.mzgzmb
A takie mam ustawienia w Unity dotyczące androida.
unity-android-ver

Zmiany wprowadzili w sierpniu.