Garden Of Magic Mushroom

gamedev

#1

Witaj ogrodniku. Daleko daleko za horyzontem leży miejsce które potrzebuje nowego opiekuna. Kiedyś tętniło życiem i harmonią jednak teraz jest niszczone. Czy rozwiążesz problem tajemniczych zanieczyszczeń i sprawisz że wyspa na nowo rozkwitnie a wszyscy jej dawni mieszkańcy wrócą ?

Projekt obecnie jest w końcowej fazie pre-produkcji.
Na dniach powstanie strona steam i trailer. Potem sprawdzamy czy wishlista się zgadza i jeśli tak będzie to kończymy grę. Jak na razie jest spore zainteresowanie i ciekawe efekty. Jeśli cię to interesuje i chcesz więcej to na moim twitterze zawsze aktualne 2-3 wrzutki tygodniowo:
https://twitter.com/W_Witowski





#2

Udało się!

Po około pięciuset pięćdziesięciu godzinach pracy i ponad dwustu wypitych kawach preprodukcja Garden Of Magic Mushroom dobiegła końca! Zbieramy teraz chętnych na dokończenie gry.

Oficjalny trailer:

Strona Steam:

P.S jeśli klikniesz “Add To Wishlist” na steamie to czeka cię niespodzianka. Znajomy nie kliknął i zaspał na samolot. Znajoma kliknęła i znalazła na ulicy 200 złotych i telefon Justina Biebera z pikantnymi zdjęciami właściciela. :wink:


#3

Ale po co? Przecież nikt nie będzie w to grał. O czym jest ta gra, o sprzątaniu? O budowaniu? Skąd czerpaliście inspirację?


#4

telefon tej znajomej ze zdjęciami to mogę znaleźć ale

niekoniecznie


#6

Gra zasadniczo będzie o tym że trafiasz na rajską wyspę i jest super ale już następnego dnia pojawiają się zanieczyszczenia i masz ustalić kto jest ich sprawcą. Pozbywasz się zanieczyszczeń przez sprzątanie, oraz sadzenie roślin (czyli ogrodnictwo to jest core gry). do tego dochodzi aspekt eksploracyjny (klasyczne rozwiązanie a platformówek 3D). Czyli to takie 2 filary. Całość prosta. No i odnosząc się do twojego zarzutu ze nikt nie będzie w to grał to właśnie to ustalamy. Są zbierane zapisy na wishlistę steamową. Jeśli będzie ich dużo to wskakuje kolejna osoba do pomocy (na razie robię wszystko sam) i kończymy. Jeśli nie to robię kolejne badanie rynku innej gry (demo i trailer) a zapewniam cię że mam na to kolejne demo pomysł petardę. Robię gry już od 8 lat profesjonalnie w tym przez jakiś czas w 1 z największych polskich studiów.

Postanowiłem jakiś czas temu rozwijać swoją własną markę. Do tej pory współtworzyłem jako osoba decydująca o designie i arcie kilka prostszych gier 2D na steamie:

Pozdrawiam i udanej niedzieli :wink:


#7

Z ciekawości: Przy jakim poziomie wishlist uznajecie że warto dalej inwestować w projekt?
Sam stoję przed podobnym wyzwaniem :smiley:


#8

Jeśli dostaniemy się do listy top 500 wishlist. Wtedy na wypasie robimy może jeszcze z 2-3 osoby nawet do pomocy. Jak trochę słabiej to może skończymy a może nie. Jeśli się okaże niewypałem to kolejny projekt. Rynek decyduje.


#9

A jak można się do listy 500 wishlist dostać? ilu graczy musi wyrazić zainteresowanie tytułem?


#10

Zaczyna się chyba w okolicach 50k jeszcze trochę nam brakuje :wink:


#11

50k?!?!? wtf, ja mam chyba z 50 wishlist XDDD


#12

Wbrew pozorom jest to możliwe nawet przy małych projektach i małych teamach. Chyba najłatwiej przy jakimś viralowym temacie. Przykład:

To nie moje ani nikogo z devów nie znam. W każdym razie sam pomysł jest mega i to owocuje efektem Top Wishlist. :wink:


#13

A masz może jakieś wskazówki jak prowadzić kampanię? Moja ograniczyła się do wrzucenia projektu na steam i dodania trailera na YT xd


#14

Nie mam, niestety na kampaniach się nie znam.
Nie robię wszystkiego sam tylko mam producenta który kampanią się zajmuje.


#15

Bardzo ładna grafika. Ma swój styl. Przypomina trochę Zeldę Wind Waker.