Golden Maze (Pixelart, Gra Platformowa)


#1

Witam!
Chciałem pokazać skromne początki projektu o nazwie “Golden Maze”.
Docelowo ma to być gra platformowa w retro stylu. Chciałbym, aby gameplay nie tylko był nastawiony
na elementy zręcznościowe, ale także logiczne. Inspiracją w tym projekcie są gry na nes: Duck Tales
i James Bond Jr. Szczere opinie mile widziane :). Pozdrawiam.


#2

Bardzo wczesny gameplay .


#3

Eleganckie i bardzo klawa nuta!


#4

Dzięki! Będzie DUŻO lepiej, gdyż do projektu dołączył Ictu, a jego pixelarty są obłędne.
Nuta tylko do demonstracji i jest to Sawsquarenoise - Tower Defence In Game z freemusicarchive.org,
ale nie ukrywam, że chcę właśnie tego typu dźwięków w grze :).


#5


Menu stworzone dzięki grafikom Ictu. Mam nadzieję, że przypadnie do gustu.


#6

Bardzo fajna klimatyczna gra, przypomina dawne dobre gry jak Contra z Pegasusa. W czym tworzysz grafikę, polecasz jakieś programy do jej tworzenia?


#7

Dzięki!
Z założenia pixelart tworzy się w prostych edytorach jak Aseprite, lub edytorach online jak Piskel.
Osobiście pasuje mi Photo Filtre7 i właśnie tego programu głównie używam do edycji grafik.


#8


Porównanie starych elementów (góra) i nowe wykonane przez Ictu. Wydaje mi się, że jest lepiej :slight_smile:


#9

nie no WOW, fajny klimacik. Widze, ze ladnie wymiatasz w tym Godocie :wink:
apropo, faktycznie Aseprite jest mega przydatny. Niby taki niepozorny, a wole w nim co kolwiek robic, niz w Kricie.


#10

Dzięki za komentarz! Jeszcze nie wymiatam w Godocie niestety, ale jakieś postępy są :slight_smile:
Tak naprawdę to początek a roboty z tym w bród, ale póki co jestem dobrej myśli.


#11

no wiem, wiem… ja akurat srednio koduje i zanim co kolwiek zalapie mija troche czasu. Bez tutoriali nic bym nie zrobil. Fakt faktem Godot bardzo mi sie podoba i fajnie, ze ktos jeszcze w nim tutaj dlubie.

Badz dobrej mysli, podobno po pierwszej grze jest z gorki,.Musimy wydac te pierwsze gry i rozslawic Godota :wink:


#12

Już jakieś projekty wykonywane w Godocie widziałem na forum, tak że coś się dzieje i można będzie wymieniać doświadczenia. Ja największy problem to chyba będę miał ze znalezieniem muzyki i efektów dźwiękowych. Nie widzę darmowych chiptunów, które by mi pasowały.


#13

Może trochę dalej niż w temacie ale godot jest popularny. Oprócz unity i UE to właśnie w na niego jest największe wzięcie.


#14

Widzę duży potencjał w tym projekcie


#15

Cieszy mnie ta opinia. Z tego co widzę to jest masa tego typu pixelartowych retro projektów, więc tak naprawdę muszę pomyśleć co będzie wyróżniało TĄ grę od POZOSTAŁYCH. Taki Shovel Knight to mega gra i nie sądzę, żebym był w stanie jej dorównać, chociaż nigdy nie wiadomo do jakich rozmiarów projekt urośnie. Staram się podjąć współpracę z zagranicznym muzykiem, ale co z tego będzie to jeszcze nie wiem. W każdym bądź razie będę informował o postępach. Pozdrawiam wszystkich zainteresowanych!


#16

a nie korciło Ciebie zeby samemu popykac na klawiszach retro VST? Ja sobie popykam :slight_smile:


#17

Wiesz takiej muzy jak Jake nie zrobię. Trzeba mieć talent do komponowania więc zwróciłem się o pomoc i może coś będzie z tego…


#18

no moj mistrz Chris przebywa tu:
https://downloads.khinsider.com/game-soundtracks/album/apidya-amiga

tez takiej nie zrobie, ale postaram sie hehe


#19

Świetne, niesamowity klimat. Bardzo fajnie, że nawet na tak wczesnym etapie widać potencjał i można to nazwać “grą” :slight_smile:

Swoją drogą, Discord forumowy jest aktywny i warto zajrzeć :wink:


#20

Miło, że się podoba. Dziękuję za zaproszenie!