Gra ASYLUM - szukamy współtwórców


#1

Witam. Chciałbym wam przedstawić projekt, w który pragniemy zaangażować większą grupę ludzi. W projekcie uczestniczą tylko 4 osoby. Niestety, jest to zbyt mała liczba osób, aby stworzyć dość ambitny tytuł gry niezależnej.

Ma to być trzecioosobowa strzelanina z elementami RPG. Bohater odznaczony jednym z wyższych orderów, dostaje propozycję Ostatniej Misji. Ewakuacja ludności cywilnej z miasta-więzienia (inspiracja Batmanem:Arkham City), a po misji może oddać się błogiej emeryturze. Na miejscu sprawy się komplikują (a jakże). Bohater dostaje potężny wpiernicz od osadzonych tam przestępców, poznaje, że “ludność cywilna”, prowadzi teraz partyzancką walkę pomiędzy oszalałym założycielem tego miasta, a jego wrogiem, ogólnie zwanym Chirurgiem (Niestety, gdybym miał opisać wszystko szczegółowo, zajęło by mi to więcej czasu niż przewiduję. Także zdradzanie czegoś więcej jest jeżdżeniem na łyżwach, po cienkim lodzie zwanym spoilerami, a fabuła ma na prawdę wiele MOMENTÓW i nie chcę ich za bardzo zdradzać.). Pomiędzy próbami wykonywania swojej misji, bohater doświadczy załamania psychicznego (może nawet szaleństwa).

Całość była inspirowana BioShockami (oraz SystemShockiem) ze względu na sposób narracji w tych tytułach. Scenariusz już powstaje i ma on wiele asów w rękawie. Mechaniki również staraliśmy się zgrabnie uprościć, np “im więcej używasz danej broni tym lepiej z niej strzelasz” podobnie jak w Skyrimie, lecz bez drzewek umiejętności. Przewidujemy również zestawy ubiorów, które będą zmieniały statystyki postaci. Wybory również mają się pojawić, ale kształtować one będą charaktery, oraz psychologie wielu postaci. Miasto ma być podzielone na dystrykty, które skupiają się wokół jakiegoś ikonicznego obiektu (kasyno, świątynia itp). W każdym dystrykcie są dwa typy zadań: Niemagiczne i magiczne. Niemagiczne zadania są fabułą, główną historią. Magiczne to zadania poboczne, ale dłuższe (np zmutowany wampir szukający ratunku, czy robot pragnący zabić partyzantów).

Projekt ma powstać w Unreal Engine 4, a dodatkowym oprogramowaniem (graficznym) jest nasz ukochany Blender. Styl graficzny ma przypominać połączenie Disney Infinity 3.0 z Overwatch.

Soundtrack już zacząłem tworzyć, lecz bardzo ogólnie, opierając się na wydarzeniach ze scenariusza. Właśnie. Ja, GRIM, zajmuje się scenariuszem, pilnowaniem czy wszystko w świecie gry się trzyma kupy (konsultacja w sprawie świata, ponieważ akcja gry dzieję się w fikcyjnym, stworzonym przeze mnie świecie), pilnuje styl graficzny oraz zajmuje się samą grafiką oraz grafikami koncepcyjnymi. To za dużo jak na jedną osobę, a reszta ekipy również ma wiele na głowie, dlatego potrzebujemy więcej osób.

Kogo potrzebujemy? Głównie ludzi zajmujących się grafiką, projektowaniem poziomów, zajmujących się silnikiem oraz programistów (oraz związanych z tymi dziedzinami artystów). Scenarzystów oraz kompozytorów mamy wystarczająco dużo. :wink:

Jesteście zainteresowani? Czy podoba się wam koncept projektu i czy będziecie jego współtwórcami?Jeżeli tak,skontaktujcie się ze mną poprzez e-mail, lub na forum. Im więcej ludzi, tym większą siłę będzie miał nasz projekt!

PS, Mam nadzieję że was nie zanudziłem :grin::wink:

E-mail: ksawerymine@wp.pl