Gra Multiplayer Top Down Shoter/Combat w UE4


#1

Witam startuje z projektem gry multiplayer, którą jest połączeniem Fortnite/Apexa z Darksiders Genesis. Projekt już ma przygotowane połaczenie ze steamem wraz z UI ,które zrobiłem wieć można testować grę oraz zaimplementowany system “GAS” używany m.in w grze “Fortnite” i służy do zadawania obrażeń oraz nadawaniu im priorytetów jak stuny, buffy, debufy etc.
Posiadam GDD obecnie na kilkanaście stron “bez lania wody” i kopiowania formułek z Wikipedii.
https://www.youtube.com/watch?v=hu4YY9JBKII, docelowa grafiką będzie stylizowana,
https://www.unrealengine.com/marketplace/en-US/assets?keywords=styl%20particle również particle które początkowo będziemy wykorzystywać z market place.
Sam jestem programistą AI/Gameplay w Unreal Engine 4 od 3 lat, głównie w C++ oraz BP nad projektem będą również czuwać osoby z zewnątrz m.in The Farm 51 (pomoc networkingu, serwery) oraz DeSand (sprawy inwestorskie, graficy 2D, 3D), którzy są mniej znani i obecnie opracują nad grą https://store.steampowered.com/app/924380/WoodZone/ (z którymi dłuższy czas pracowałem).
Gra będzie opierać się głównie na mechanikach walki PvE oraz PvP. W grze będą 3 tryby, ale prawdopodobnie 1-szy z nich jaki powstanie będzie Survival mod przedstawiający rożne lokacje i biomy, na których będziemy się bronić przed nadchodzącymi falami wrogów.
Trailer będzie klepany na podstawie Gameplayu, “NIE IDZIEMY NA SKRÓTY, JAK CO NIEKTÓRZY”, ponieważ gra będzie opierać się na mechanikach walki, musimy być pewni, że będzie zachowany balans i 0 bugów.
Jeśli chodzi o zapłatę to oczywiście “wszystko zależy od waszych umiejętności”, ale nie ukrywam ,że budżet do trailera, będzie mocno ograniczony i głównie pójdzie na assety oraz FBX i animacje.
Szukam głównie osób, które potrafią zaangażować się w projekt, chętnie udzielę kilku lekcji z zakresu programowania w UE4, networkingu, (BP, C++) oraz animacji, a jeśli współpraca zaowocuję zaczyną pojawiać się pieniądze/umowy lub możliwość udziału w innych projektach, które są płatne.
Wymagania to:
Podstawowa znajomość Unreal Engine 4,
Znajomość kontroli wersji SVN/Perforce/GIT. -> (15 min nauki ,żeby to ogarnąć)
Zdalnie - dostęp kilka - kilkanaście godzin czasu wolnego, pora dnia obojętnie bo ja cały-czas jestem.
Jeśli ktoś chce siędzieć na UE4 i designować lub programowac polecam trochę lepszy komputer, żeby się nie flustrować, że shadery kompilują się godzinę.
Szukam głównie Designerów, programistów gameplay, Grafików 2D,3D,animatorów.

Kontakt
Discord Tynkarz#5637
email szymon34@vp.pl