Grafik 3D ( 31latek ) poszukuje pracy - 3ds max pelny etat wroc

Witam poszukuje pracy , jestem stary i brzydki ale modele zamierzam robic ladne. :wink:

Witam serdecznie

Nazywam się Radoslaw Szabla, mam 31 lat.

Jestem grafikiem, rysownikiem, modelarzem, kreślarzem.

Chciałbym wrócić do branży gier, więc chciałbym uczyć się od najlepszych i z profesjonalistami pracowac

Kiedyś stawiałem pierwsze kroki w game-devie , chwile nawet pracowałem jako animator w Berlinie robiłem dla panfu.de animacje postaci do klipu reklamowego (3ds max) .

Pracuje nad portfolio, przez ostatnie lata projektowałem instalacje oczyszczające powietrze, jednak wcześniej moddowalem gry, bardzo chciałbym zostać grafikiem / animatorem na pełen etat. Wiem ze wiarze się to z pewnym okresem karencyjnym – aktualnie staram się pracować nad powiększeniem swojego portfolio . I w 3ds maxie robię różne przypadkowe modele – modeluje, texturuje .

Uczę się normal map , mniej koncentruje się jak na razie na animacji gdyż chce powrócić do formy jako modelarz przede wszystkim.

Pozdrawiam

szabla88@gmail.com

gallardo%20lp gogle1 home

Nie wydaje Ci się, że jeśli szukasz pracy to chcesz zrobić jak najlepsze wrażenie na ewentualnym pracodawcy? Szczególnie, że jako grafik wystarczy portfolio, krótki opis odnośnie ewentualnego doświadczenia, i do kompletu sprawdzenie ortografii przed wysłaniem posta :wink:

Pozdrawiam i szczęścia życzę

np. przed “i” niestawianie przecinka?

awiec jakies przykladowe modele

Kilka nowych / starych prac
Moga , wcale nie musza sie podobac :wink:
Ucze sie jednak
4

To jest przecinek oksfordzki/seryjny, w naszym języku nie jest chyba zbyt często używany, ale z tego, co wiem - nie jest to błąd. Ma konkretne zastosowanie:

“Przyszli moi rodzice, Helena, i Stefan” = przyszły 4 osoby

“Przyszli moi rodzice, Helena i Stefan” = przyszły 2 osoby