Grafik 3D szuka programisty, lub dołączy do projektu

Witam wszystkich serdecznie,

Poszukuję programisty Unity z zaawansowaną wiedzą na temat C#, nie musi to być guru programowania, no ale z drugiej strony musi coś jednak potrafić. Niestety pomimo tego, że jestem wszechstronny to jednak na naukę programowania nie starcza mi już czasu, ponieważ nauczyłem się w życiu naprawdę wielu rzeczy.

Chciałbym tworzyć projekty na urządzenia mobilne, prawdopodobnie głównie na Androida aby póki co skupić się na jednym systemie, będą to projekty z pewnością wykorzystujące grafikę 3D. Pomysłów na w miarę proste gry mam sporo, głównie siedzą one w mojej głowie, ale oczywiście rozpiszę wszystko dokładnie jeśli będzie to potrzebne.

Jakie są plusy współpracy ze mną? Ano takie iż tak jak już wspominałem wcześniej, moją zaletą jest wszechstronność, jestem grafikiem 3D/2D oraz muzykiem z całkiem niezłym dorobkiem. Mam sporo czasu na realizację moich pomysłów ponieważ utrzymuję się z serwisu muzycznego audiojungle i stamtąd otrzymuję przychody co miesiąc. Moje prace będa zaprezentowane na końcu tematu. Ostatnio miałem dość długą przerwę w tworzeniu grafiki 3D, ale powoli odświeżam sobie wszystko, poduczyłem się ostatnio również podstaw Unity aby współpraca między mną a programistą przebiegała płynniej, myślę, że możemy się od siebie sporo nauczyć. Jest to też dodatkowy plus ponieważ w naszym projekcie będą tylko 2 osoby a to gwarantuje lepszą skuteczność w doprowadzeniu projektów od początku do końca, łatwiej zapanować nad 2 osobami niż nad całym zespołem. Kwestia tylko dobrania odpowiedniego charakteru. Najlepiej gdyby była to osoba dorosła 25+ i komunikatywna, żebyśmy mogli normalnie rozwiązywać wspólnie problemy. Chiałbym też aby odbywało się to przez Skype’a albo TS’a, bo maile są zbyt powolne i powinny służyć tylko i wyłącznie do przesyłania plików. Także nawiązanie kontaktu głosowego jest dla mnie bardzo ważne.