Grafik szuka programisty do projektu

Cześć
Jestem grafikiem, ogarniam większość z zakresu 2D ( ilustracje, concept arty, animowanie poklatkowe jak i kośćmi, projektowanie) jak i znam się trochę na 3D ( modelowanie, blender i zbrush).

Poszukuje programisty do projektu 2D ( choć pewne elementy mogą być 3D) z ręcznie rysowaną grafiką w stylu FTL: Faster Than Light. Ogólna mechanika ma być zainspirowana z FTL ale bardziej rozbudowana. Zarazem ma wiele czerpać z Heroes, Cywilizcji, Homeworld i gier 4X: Stelariss, Master of orion, oczywiście nie wszystko tylko poszczególne rzeczy, zdaje se sprawe nad wielkością gry ( pracuje nad conceptem i światem od miesięcy) i ma być to indyk jak FTL tylko bez pixelartu. Celem jest osiągnać to co zrobil Cuphead z grafika w stylu animacji z lat 30, tylko w klimatach prac sci fi i fantasy sc fi ze starych lat 60-80.

Najlepiej jak był to fan strategi, szukam kogoś kto by miał 2 spojrzenie na temat i się zaangażował i udzielał. Będzie miał takie samo prawo głosu co do każdego elementu gry jak ja.

Concepty i wstępne grafiki…

z powodu ze jestem nowym użytkownikiem portalu pojedynczo wrzucam obrazki

Duży projekt jak na 2 osoby. Musisz przemyśleć technologie, platformy na jakie ma być robiona.
Czy będzie multiplayer, jeśli to strategia to zapewne będzie.
To twój pierwszy projekt ?

Tak to mój pierwszy projekt, wiem ze brzmi ambitnie ale mam umiejętności jeśli o grafikę się na tym skupił i nie ma sensu bym się zajął programowaniem czy kolejnym klonem flappy birda.

Platformy PC ma największe grono odbiorców ( spory fan base FTL ale nie mam zamiaru robić tylko kolejnego klona), mobile ciężka sprawa ze względu ogarniecie sceny ( ui jak i samej akcji) na mniejszym ekranie i do tego palcami.