Grafika do fantasy 2D roguelike - współpraca


#1

Witam, wraz z grupą znajomych współpracujemy nad projektem gry roguelike, która klimatem ma być pomiędzy medieval a high fantasy. Zespół liczy dwóch programistów i zarazem game designerów oraz grupę dźwiękowców. Obecnie stoimy przed ścianą, przez którą nie jesteśmy w stanie przejść, a mianowicie przed kwestią grafiki. Jako, że żaden z nas nie ma ani trochę umiejętności artystycznych, wołamy o pomoc i zapraszamy osoby, które byłyby zainteresowane tworzeniem pixelartowych sprite’ów oraz animacji. Projekt jest hobbistyczny, jednak mamy w planach uruchomić akcję crowdfundingową, a następnie wystawić grę na sprzedaż na Steamie czy też Epic Store. Zainteresowanych proszę o kontakt, a wszelkie pytania można zadawać pod tym postem i na wszystkie postaram się odpowiedzieć.


#2

Co już macie, na jakim etapie jesteście , jakie jest Wasze doświadczenie, gdd spisane? Lecie na jakimś enginie czy swój własny piszecie ?
No i chyba najważniejsze w jakiej perspektywie ?


#3

Witam, obecnie jesteśmy na etapie pisania kodu i jesteśmy na poziomie nieco ponad koncepcyjnym, mamy podstawowe skrypty jak poruszanie się, atakowanie, system animacji, generowanie mapy, spawnowanie przeciwników, system zarządzania przedmiotami, zarządzanie ui itp. Brakuje nam jeszcze sporo (np. zachowanie przeciwników, usprawnienie generowania mapy i trzaskanie kolejnych pokoi i przedmiotów), ale pracujemy dość ciężko i mamy nadzieję na stworzenie dema do końca czerwca (trzy postaci, kilka broni, przedmioty i jedno piętro z losowym z trzech bossów). Co do doświadczenia, to jest nasz pierwszy większy projekt, poza tym jesteśmy studentami drugiego roku informatyki jednak programujemy od czterech lat. Link do gdd podam na końcu wiadomości (jeśli nie jest satysfakcjonujący to prosiłbym o jakieś rady, ponieważ nie byliśmy pewni co tak naprawdę powinno się tam znaleźć). Pracujemy w Unity, a perspektywa jaką wybraliśmy (rozumiem, że chodzi o widok) to top-down, jednak nie taki jak np. w Hotline Miami, a raczej taki jak w The binding of Isaac.

Zachęcam do zostawienia komentarzy w docu.


#4

Takiego GDD jeszcze nie widziałem. Nawet do końca nie wiem jak to skomentować. @Spicmir chyba się przewrócił z wrażenia.


#5

Tylko proszę Cię nie rób takiej grafiki jak w The binding of Isaac bo wygląda ona źle. Zrób to na pixel arcie, będzie bardziej klimatycznie niż na wektorach.