Indyk szuka stażu, pracy zdalnej lub kolaboracji przy większym projekcie


#1

Hejka,
bez zbędnych konwenansów, jestem Michał, mam 20 lat, obecnie studiuję informatykę na Politechnice Łódzkiej, pracuję z silnikiem Unity i szeroko pojętym Gamedev’em od ponad półtora roku (i na Unreal Engine znalazł się skrawek czasu z mojego życia). Nie jestem zorientowany na konkretną część procesu tworzenia gier. Głównie programuje, ale zdarzało się i że na jam’ach robiłem całkowicie za grafika czy też designera. Radzę sobie z wektorowymi grafikami 2d, pixel art’em, ale z reguły próbuje samemu wyrabiać jakiś specyficzny styl dla gry. Ogarniam modelowanie w blenderze, kiedyś korzystałem sporo, nie zawsze się z nim dogadam, ale zasadniczo planuje do niego znowu wrócić. Dużo czasu spędziłem na grach dwuwymiarowych. Jeśli chodzi o jakieś portfolio, czy sukcesy którymi mogę się pochwalić to zwycięstwo Huuuge Game Jamu w 2017 roku. Był to mój drugi jam, więc całkiem miłe wspomnienia. W tym roku wystawiam się najprawdopodbniej z gra z Jam’u na PGA jak wszystko pójdzie po mojej myśli.
Znajdziecie mnie na Itch.io (gry oczywiście nie działają w pełni, jak to na jamowe produkcje przystało), ArtStation (mój krótki epizod z level designem, który do dzisiaj mnie bardzo pociąga).
Pracuję także hobbystycznie w domowym zaciszu z technologiami VR i AR. Niestety, jako że nie chce sprzedawać rodziny, nie posiadam Hololensów czy Oculusa, dlatego testuje większość gier w rozszerzonej rzeczywistości po prostu na moim telefonie. W razie chęci kontaktu proszę śmiało pisać na maila michalcoding@gmail dot com.
Dzięki i pozdrawiam.