Jak określić miesięczny budżet reklamowy dla gry hyper-casual? Prognoza z wykorzystaniem Arkuszy Google


#1

Jak określić miesięczny budżet reklamowy dla gier :iphone: hyper-casual? Prognoza z wykorzystaniem arkuszy.

Jak wiecie, gry hyper-casualowe były jednym z najpopularniejszych trendów w roku 2018, a obecnie wciąż obserwujemy napływ nowych użytkowników, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z tym rodzajem gier. Na taką tendencję jednoznacznie wskazują statystyki sklepów z początku tego roku. Jednym z kluczowych czynników przy poszerzaniu bazy użytkowników i zwiększaniu przychodów w branży mobilnej pozostają reklamy, a rynek gier hyper-casualowych nie stanowi tu wyjątku. Kiedy developer gry mobilnej jest pewny jej jakości (dzięki testom retencyjnym) i potencjału zarobkowego (dzięki pomiarom LTV), to znak, że można rozpocząć promocję. Pytanie brzmi: jak dobrze zdefiniować budżet reklamowy, tak aby pozwolił na osiąganie jak najwyższych zysków?