Jak wykonać ciekawie wyglądający asset przy użyciu tradycyjnych mediów połączonych z photoshopem


#1

Cześć, ponieważ jestem nowym użytkownikiem mam ograniczenie na liczbę ilustracji więc nie mogę wstawić tu całego artykułu. Zapraszam więc na moją stronę z artykuem

Using watercolor and photobashing technique to create good looking asset – Crashed Creativity Studio


#2

A czemu ma służyć ten asset? :smiley:
Tzn. do czego ktoś miałby użyć nieztileowanej (nie mam pojęcia jak to napisać xd) tekstury ceglanego muru, z nałożoną teksturą kolorowego papieru?


#3

Z teilować można potem. Chodzi o sposób uzyskania estetycznie wyglądającej tekstury.
Tą metodą można tworzyć bardziej zaawansowane tła do gier 2D.
Tutaj przykład użycia tej technikiw grze nad którą pracuję:
Rapid Yelp Dog – Puzzle platform game (crashedcreativity.pl)
W tym wypadku bardziej tyczy się gier 2D. Render 3D z taką teksturą może najlepiej nie wyglądać


#4

Jeśli ceglany mur był już wcześniej seamless’owany to osobno teksturę papieru trzeba przerobić pod seamless. Inaczej, może to wyglądać gorzej niż na pierwowzorze.

Ale nic nie mówię, twórz dalej, to dobry temat jest! =)


#5

Dzięki za wsparcie, bez tego łatwo się zniechęcić! Dziś dodałem tutorial jak stworzyć proste AI, którego użyłem do sterowania światełkami:
Simplified Flock Algorithm for glow worm’s AI – Crashed Creativity Studio

W planach mam podszkolenie się w GOAP (Goal Action Planing) i użycie go do sterowania NPC. Jesteście zainteresowani takim tutorialem?