Jak zrobić grę o bijatykę 2d

projektowanie-gier

#1

Cześć, jestem tu nowy . Programuję grę o bijatyce w godocie ale mam kilka związanych z tym problemów;
-jak dodać krutki film przed rozgrywką
-jak dodać funkcję odblokowywania nowych ataków po walce i ich wybierania
-i najważniejsze:jak zrobić ending gry?
pomożecie?


#2

Witaj. Możesz zrobić post o projekcie. W tytule np Frickin’ Fighter - bijatyka 2d (Godot).
Dalej we wstępnym opisie możesz przybliżyć jakie chcesz mechaniki zastosować, jaka jest fabuła, stylistyka grafiki i dźwięku itd. itp. Możesz dodać np odnośnik do filmiku z gameplayem, żeby przybliżyć dokładniej OCB. Takie zdawkowe posty odstraszają a to forum nie ma zbyt wielkiego grona ochoczo niosących pomoc i dobrą radę wujków. Teraz co do pytań: krótki film czyli rozumiem video cut scenka to byłby taki tutorial pod to https://www.youtube.com/watch?v=2RecAxcsNt4
Drugie pytanie jest skomplikowane, ponieważ brakuje dokładniejszego opisu projektu.
Ostatnie pytanie może dotyczyć fabuły (której nie znam). Samo zakończenie dla single player to też mogą być cinematiki odpalane po wygranej walce z ostatnim ‘bossem’. Chętnie poobserwował bym rozwój tego projektu, bo sam mam pomysł na mordobicie i chciałbym pewnego dnia z nim ruszyć, ale na razie koncentruje się na Golden Maze.


#3

dzięki !
pytam się bo jestem od niedawna użytkownikiem godota wcześniej używałem innych programów .

A co do fabuły … Jesteś agentem ścigającym tajemniczego przestępcę ,zostajesz postrzelony i
dostajesz nowe super-umiejętności ,trochę jak w infaumous tylko w stylu starych mortal kombat.
jest 200 bitw co 3 zwykłe i 10 elitarnych jest Boss