Jest pomysł na grę, szukam kompanów! Pora na przygodę

Cześć, jestem studentką grafiki komputerowej z Warszawy. Chcę być w przyszłości zacnym GameDev i szukam chętnych kompanów z takim samym zapałem do pracy jak ja.
Szczególnie interesują mnie programiści Unity, chociaż drugim grafikiem nie pogardzę. Pomysł na grę jest, mini doświadczenie jest, teraz tylko brakuje reszty kompanów! Zyskami dzielimy się równo (no, chyba że ktoś się będzie obijał >_<)
Mam głowę pełną pomysłów, jestem twórcza i chcę robić gry z duszą. Stwórzmy razem najwspanialszą ekipę wszechświatów. Już pierwsze grafiki są! Mechanika obmyślona jest, brakuje tylko rąk do pracy.

Szczegóły - priv. Zapraszam!

https://www.ccv.adobe.com/v1/player/ccv/72IwZo8Q7Lx/embed

Zyski już są zagwarantowane? Jaką sprzedaż gry przewidujesz i na jakie platformy?

Zyski? Zyski nigdy nie są zagwarantowane co raczej każdy GameDev powinien wiedzieć (nie mówię tu o kilku tysiącach jakie zwykle zarabia gra po wypuszczeniu). Ewentualne obliczenia mogą przyjść w trakcie pracy nad projektem na podstawie popularności trailer tudzież ilości fanów i zainteresowanych osób w mediach społecznościowych. To samo tyczy się sprzedaży.

Grę przewiduję na platformy mobilne, IOS, Android.

Napisałaś tak: Zyskami dzielimy się równo (no, chyba że ktoś się będzie obijał >_<).

Zdanie jest twierdzące, że zyski są.

Więc okazuje się jednak, że zysków nie gwarantujesz a jedynie mogą być. To już jest wielka różnica dla niektórych osób. Jaką formę zarobków na grze chcesz wprowadzić? Reklamy? Gra płatna? Mikrotransakcje?

Hm, miałam na myśli raczej to, że zwykle z wydaniem gry wiążą się jakieś zyski, które będą dzielone pomiędzy członkami zespołu, ale JAKIE to będą zyski, nie mogę na tym etapie projektu powiedzieć z racji wielu niewiadomych. Tyle co przedstawiłam projekt niektórym grupom osób - przyjęło się pozytywnie.
W grze będzie forma mikropłatności oraz reklam.

Witam