Jest pomysł na grę, szukam kompanów! Pora na przygodę


#1

Cześć, jestem studentką grafiki komputerowej z Warszawy. Chcę być w przyszłości zacnym GameDev i szukam chętnych kompanów z takim samym zapałem do pracy jak ja.
Szczególnie interesują mnie programiści Unity, chociaż drugim grafikiem nie pogardzę. Pomysł na grę jest, mini doświadczenie jest, teraz tylko brakuje reszty kompanów! Zyskami dzielimy się równo (no, chyba że ktoś się będzie obijał >_<)
Mam głowę pełną pomysłów, jestem twórcza i chcę robić gry z duszą. Stwórzmy razem najwspanialszą ekipę wszechświatów. Już pierwsze grafiki są! Mechanika obmyślona jest, brakuje tylko rąk do pracy.

Szczegóły - priv. Zapraszam!


#4

https://www.ccv.adobe.com/v1/player/ccv/72IwZo8Q7Lx/embed


#5

Zyski już są zagwarantowane? Jaką sprzedaż gry przewidujesz i na jakie platformy?


#6

Zyski? Zyski nigdy nie są zagwarantowane co raczej każdy GameDev powinien wiedzieć (nie mówię tu o kilku tysiącach jakie zwykle zarabia gra po wypuszczeniu). Ewentualne obliczenia mogą przyjść w trakcie pracy nad projektem na podstawie popularności trailer tudzież ilości fanów i zainteresowanych osób w mediach społecznościowych. To samo tyczy się sprzedaży.

Grę przewiduję na platformy mobilne, IOS, Android.


#7

Napisałaś tak: Zyskami dzielimy się równo (no, chyba że ktoś się będzie obijał >_<).

Zdanie jest twierdzące, że zyski są.

Więc okazuje się jednak, że zysków nie gwarantujesz a jedynie mogą być. To już jest wielka różnica dla niektórych osób. Jaką formę zarobków na grze chcesz wprowadzić? Reklamy? Gra płatna? Mikrotransakcje?


#8

Hm, miałam na myśli raczej to, że zwykle z wydaniem gry wiążą się jakieś zyski, które będą dzielone pomiędzy członkami zespołu, ale JAKIE to będą zyski, nie mogę na tym etapie projektu powiedzieć z racji wielu niewiadomych. Tyle co przedstawiłam projekt niektórym grupom osób - przyjęło się pozytywnie.
W grze będzie forma mikropłatności oraz reklam.


#9

Witam

Strasznie dużo osób w ten sposób podchodzi do tworzenia gier. W pierwszej kolejności postaraj się przelać pomysł na papier czyli przygotować dokumentacje to pokaże twoją inicjatywę i prawdziwe chęci.

My na przykład mamy do rekrutacji dokumentacje w wersji publicznej która przybliża klimat gry co prawda jest trochę nieaktualna bo mamy już kilka osób i nastały drobne zmiany ale podeśle na wzór:

http://odie2.atthouse.pl/files/Dokumentacja-Testament.pdf

Druga sprawa to tak z życia dziel pieniądze względem włożonej pracy bo może źle się to skończyć. Oczywiście możesz olać moje rady ale przechodziłem przez ten etap a warto się uczyć na czyimś doświadczeniu i nie tracić czasu.

Po trzecie musisz dobrze zwerbować ludzi bo może się okazać że stracą twój cenny czas i możesz się poddać przez to.

Życzę powodzenia :wink:

A jeżeli chciała byś podłączyć się do zespołu, który działa, ludzie w nim są naprawdę zaangażowani i do tego gra nabiera kształtów zapraszamy. A i jak masz jakieś portfolio to wstaw zawsze ludzi to zachęci.

Pozdrawiam Wróblewski Patryk

p.s.

Nie słuchaj hejtów bo zazwyczaj tak gadają osoby które nic w życiu nie osiągną.