Klonowanie gier


#1

Zastanawiam sie czy klonowanie (tworzenie replik) gier w nauce daje + w rekrutacji?

Mam na mysli np. wstawianie takich gier do portfolio jako ukonczone projekty?

Czy jednak zwykle skolowanie kilku gier (np. angry birds, pacman, flappy bird) jednak niczego nie dowodzi i dla rekrutera to nie bedzie zadnej plus bo licza sie tylko swoje wlasne gry?

A moze trzeba te gry (repliki) jakos pozmieniac np. dodac nowe mechniki itd

Dzieki za pomoc


#2

Jeśli zaczynasz swoją przygodę w tworzeniu gier - klonowanie to jak najbardziej najlepszy pomysł na początek. W tej branży liczy się przede wszystkim portfolio skończonych projektów.

Sklonowanie gry uczy doskonale jak w praktyce wygląda proces produkcji gry. Nie mylmy tego z preprodukcją - czyli wymyślaniem jaką grę tworzymy, prototypowaniem mechanik itp.
Wierzaj mi - nawet wykonanie uproszczonego klona prostej gry - stanowi często doskonałe wyzwanie - zwłaszcza dla osób nieprogramujących.

Ponadto klonując grę - poznajesz część problemów jakie mieli jej twórcy i szukasz ich rozwiązań, więc poszerzasz swój warsztat. Nawet Leonardo da Vinci zaczynał od kopiowania swoich mistrzów.