Kod fizyki wody w 2D


#1

Cześć! Piszę grę 2D podobną do Terraria, na silniku Unity. Mam już system wyświetlania, podstawowy generator świata, ale zatrzymałem się w momencie, w którym chcę dodać fizykę wody (woda ma spływać, reagować na niszczenie okolicznych bloków, zalewać wolne kratki). Jedyny sposób jaki przychodzi mi do głowy, to pętla przez wszystkie widocznie kratki z wodą na każdej pętli fizyki, ale myślę że to kiepskie rozwiązanie. Macie jakieś lepsze? Jak wyszukać informacje na ten temat? Może są jakieś tutoriale?


#2

Fraza jaka Cię interesuje to “unity 2d liquid physics” materiałów jest naprawdę sporo.


#3

Googlowałem to już wcześniej. Chciałbym zobaczyć jakiś tutorial, albo chociaż kod, a jedyne co znajduję to pokazówki gotowych systemów.


#4

To ściągnij darmowy asset i sprawdź jak to jest zrobione. Ewentualnie https://codeartist.mx/liquids/ tu jest trochę rąbka tajemnicy uchylone