Kreatywny człek z warsztatem literackim – szuka przygód!

Cześć wszystkim!

Jestem studentem Filologii polskiej, za niedługo przyjdzie mi pisać licencjat na temat gier komputerowych, co już sporo mówi o moich zainteresowaniach. Lubię ambitne, małe gierki, które można zakwalifikować bardziej pod doświadczenie estetyczne i kilkugodzinną przygodę niż pełnoprawną grę z wyszukanym gameplay’em. Prócz tego ogrywam też RPG-i. Kiedyś angażowałem się w tworzenie gier i bezpłatnych dodatków do gier. Z niektórych projektów coś wyszło, z innych nie. W każdym razie, doświadczenia trochę mam.

Fajnie byłoby znaleźć zgrany zespół, któremu przydałby się człowiek z dużą kreatywnością, lekkim piórem i chęcią współpracy. Mogę pisać teksty, robić korektę i/lub wymyślać fabułę (co jest chyba najprzyjemniejszym zajęciem, dlatego nie mogę zrozumieć, jak ludzie mogą powierzać je komuś innemu).

Nie oczekuję w zamian jakichś bardzo wielkich pieniędzy. Jak ktoś mi napisze, że byłbym potrzebny do jakiegoś projektu non-profit, pewnie też mógłbym się zaangażować. Szukam jednak zdecydowanych ludzi, którzy już coś mają i są nastawienie na realizację projektu, natomiast ofertom typu: „nie wszyscy jesteśmy pełnoletni, mamy wielkie marzenia, ale często się kłócimy” podziękuję.

To tyle z mojej strony. Jeśli ktoś jest zainteresowany moją pomocą, proszę o kontakt w tym temacie lub na maila: adris@onet.eu

Pozdrawiam
A. P.

Cześć @Alchemik! Napisałem do Ciebie maila kilka dni temu w imieniu zespołu Flying Octopus. Jeśli to ogłoszenie jest dalej aktualne to zerknij na skrzynkę pocztową :wink:

Ogłoszenie oczywiście nadal jest aktualne i bardzo cieszę się, że złożono mi już kilka ciekawych propozycji. Nie spodziewałem się, że znajdę na tym forum aż tak duży odzew, co pozytywnie mnie zaskoczyło.