Kurs dla początkujących Game Developerów 2D

książka
projektowanie-gier
gamedev

Witajcie, jestem w trakcie tworzenia własnego kursu pdf dla początkujących Game Developerów chcących zacząć swoją przygodę od gier 2D. Kurs nosi nazwę Jeźdźcy Pikseli . Jeśli chcesz dowiedzieć się jak zacząć tworzenie gry od pomysłu aż po wybór silnika, oraz potrzebnych oprogramowań, a także wiele innych to wejdź i polub moją stronę na facebooku aby być na bieżąco :smiley::wink::sunglasses:
LINK DO STRONY
https://www.facebook.com/Kamil-Szczepański-Game-Developer-109486133800062/

Myślę, ze na początek to w ogóle powinieneś się przedstawić, pokazać co umiesz, co zrobiłeś, jakie masz doświadczenie i gdzie je zdobyłeś.

Bo wiesz, np taki ja, osobiście uważam się za najlepszego na świecie i generalnie jestem fajny, z wykształcenia jestem technik automatyk a z zawodu programista i gdybym dla przykładu popełnił kurs gotowania albo zarządzania przedszkolem to oczywiście mógł bym się tym cieszyć w internecie, ale użyteczność takich kursów była by bliska zeru…

Mam za sobą wiele projektów gier, oraz programów w C++ które kiedyś udostępniałem za darmo lecz później już nie miałem czasu na dalsze ich tworzenie. Dodatkowo robiłem także wiele różnych stron internetowych dostępnych przez określony okres czasu w internecie. W tworzeniu gier komputerowych 2D posiadam 4 letnie doświadczenie praktyczne i teoretyczne. Wypróbowywałem wiele silników do tworzenia gier 2D i 3D. Teraz wiedzą i umiejętnościami jakie zdobyłem przez te lata zamierzam się podzielić w moim kursie “Jeźdźcy Pikseli”. Mam nadzieję że to krótkie streszczenie mojej wiedzy i umiejętności uzupełniło brak na który zwróciłeś uwagę.

Czy nie można by zrobić strony internetowej, bloga z artykułami, gdzie każdy kto posiada wiedzę mógłby napisać artykuł ze swojej dziedziny. Wtedy taka strona była by skarbnicą wiedzy na temat tworzenia gier, coś w stylu Wiki.