Level design - zarobki


#1

Cześć,
ostatnie miesiące spędziłem na przebranżowieniu się z architektury na level design. Posiadałem już umiejętności tworzenia modeli 3d, pracy przy wizualizacjach itp. Współpraca w grupach i przebieg procesów kreatywnych są mi znane. Nauczyłem się silnika i zasad tworzenia leveli na poziomie umożliwiającym mi rozpoczęcie pierwszej pracy w gamedevie. Za chwile mam odbyć pierwsze rozmowy o prace i zastanawiam się na jakie widełki finansowe mogę liczyć/na jakie warto się zgodzić, zakładając, że chciałbym pracować Warszawie?
Pozdrawiam


#2

Cześć, pewnie już po temacie ale myślę, że sensownie byłoby przycelować w coś około 3-4,5k netto na start.

Nie znam dokładnie twojego doświadczenia ale z tego co piszesz to trochę umiesz a dodatkowo umiejętności architektoniczne na 100% się przydadzą. Wszystko oczywiście zależy od Ciebie i firmy do której startujesz, w indie podobno zarabia się trochę więcej niż w AAA ale z drugiej strony słyszałem też o takich indykach które płaciły grosze. Tak czy inaczej mniej niż 3k na pewno nie, po około 5-6 pewnie spokojnie będziesz mógł celować jak już zdobędziesz doświadczenie i kilka produkcji na koncie.

A jak nie jesteś jeszcze przekonany czy to na pewno sensowna stawka to przeleć się po skillshocie i facebookowych gamedevowych grupach z ofertami pracy i zobacz ile wynoszą widełki na level designera :wink: Powodzonka i daj znać jak poszło


#3

Dzięki bardzo za obszerną odpowiedź, bardzo przydatne info :slight_smile:
Dam znać co z tego wyjdzie, mam nadzieję, że do końca roku uda się ogarnąć temat.