Lilith the horror game [1 osobowy "team"]


#1

Witam!
Chciałem wam zaprezentować grę nad którą sam pracuję. Nie używam gotowych modeli czy animacji, większość rzeczy robię sam. Celuję w horror opaty na historii jednak developmen zacząłem od mechanik, które są przedstawione na video. Najwięcej zabawy było z AI, które już działa jak chciałem :slight_smile:

Liczę na każdą formę wsparcie! Jeśli macie jakieś pomysły co powinienem zrobić, na czym się skupić, gdzie promować grę to z góry dziękuję!

Wciąż szukam możliwości rozpropowania dla lepszego feedbacku i zainteresowania.

Info o grze https://www.facebook.com/Lilith-indie-horror-game-252619352058048/?modal=admin_todo_tour



Gdyby ktoś chciał zagrać tutaj jest link
->https://drive.google.com/file/d/18b9G__cDGS8ZqibbX-LhesA-AHYCyoB4/view?usp=sharing

Sterowanie:
WSAD
myszka
LPM (przytrzymaj)-> podnieś/Otwórz
F-> latarka
shift -> bieg

Porady->
Biegaj tylko w ostateczności
Nie świeć potworowi w oczy (nie lubi tego)

Edit-> całość powstała w tydzień.


#2

Fajne, podoba mi się. Jako trailer było to bardzo interesujące, graficznie może nie jest za specjalnie, ale dźwiękowo wyszło świetnie. Ciekaw jestem tak to się przełoży na pełną grę, gdzie trzeba jakoś zapewnić kilka(naście) godzin rozrywki. Jak to masz zamiar rozwiązać?


#3

Wzorować się na grach takich jak Amnesia. To co widać na video to tylko test mechanik tak na prawdę pierwsze spotkanie potworka nie nastąpi szybko. Grę chciałbym przedstawić bardziej jako opowiadanie historii. Grę wypełnią zagadki i zabiegi fabularne. Celem gry jest uwolnienie duszy “potworka”


#4

Staram się tez graficznie być powyżej hobbystycznych horrorów. Na razie jest niespecjalnie pewnie dlatego ze jest pusto. Skupiłem sie głównie na mechanikach by działały.


#5

Witam,

Mam na Tomek mam 18 lat i od 2 siedzę w gamedevie. Aktualnie steruje 6 osobową grupą razem tworzymy grę na Unreal Engine 4. Napisz do mnie na maila udzielę ci darmowych lekcji z zakresu level designu. Używanie światła itp.

tomeknawrocki2000@gmail.com

Pozdrawiam


#6

powoli do przodu :slight_smile:
kolejne dzwieki mechaniki itd