Match-3 level design


#1

Jako część rekrutacji dostałem projekt do zrobienia - 15 poziomów w grze match3 do zrobienia w dowolnym narzędziu. Używam unity. Nigdy czegoś takiego nie robiłem, ale już ogarnąłem, i umiem zrobić.
Część poziomów ma być w early game, część w late, część w mid. Mam różne mechaniki typu galaretka, dżem, klatki, teleportery, standardowe rzeczy.
Moje pytanie brzmi, co może być oceniane? Domyślam się, że np. w early game ma być zero lub jedna mechanika, łatwe poziomy, w late trudne z wieloma, ale za jakiekolwiek rady na czym się skupić przy projektowaniu ich byłbym bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam


#2

A że tak złośliwie zapytam - idziesz tam pracować i projektować gry czy uczyć się?


#3

Idę tam robić coś innego niż jest na rekrutacji. Plus jak napisałem, umiem to zrobić, ponieważ jednak nie mam doswiadczenia z tym konkretnym rodzajem gry, pytam co może być ważnego, na co bym nie wpadł, lub co może być konkretnie oceniane. Nie pytam jak wykonywać moją pracę, jedynie o sposób jej oceniania.


#4

Więc pytaj u źródła o kryteria oceny bo my możemy jedynie domyślać się, a to sukcesu nie wróży.