Moja druga gra strategiczna czasu rzeczywistego RTS - Time of Tactic

gamedev
projektowanie-gier

#1

Cześć wszystkim :slight_smile:
Chciałbym się pochwalić swoim nowym projektem gry strategicznej czasu rzeczywistego - Time of Tactic RTS. Gra bardzo prosta, uruchamiana w przeglądarce. Napiszcie co sądzicie i czy projekt idzie w dobrą stronę. A jak się wam podoba i chcecie zobaczyć inne moje projekty, to zapraszam na moja stronę - www.ldc88studio.pl Pozdrawiam :slightly_smiling_face::joystick::european_castle::grin:

Co potrzebowałem do stworzenia gry ? Unity 2018.4.5f1, Blender 2.80, miesiąc czasu, znajomość CSharp.

Gra Time Of Tactic: https://ldc88s.itch.io/time-of-tactic




#2

Całkiem całkiem. Tak po prostu znając Csharp napisałeś skrypty wszystkie? Czy z korzystałeś może z konkretnych kursów?


#3

Cze.

Sympatyczne. Dzięki mojemu geniuszowi taktycznemu udało mi się wygrać za pierwszym razem.

Ogółem jest sporo niedociągnięć, więc zakładam że to dość wczesny etap produkcji. Chciałbym jedynie zwrócić uwagę, że bardzo niedobrze dla RTS’a kiedy jednostki słabo wyróżniają się między sobą. Różnica w uzbrojeniu jest w moim odczuciu zbyt subtelna i rozeznanie się w sytuacji w bardziej gorących momentach potyczki będzie ciężkie. Dodaj im czapki, hełmy, może kołczany żeby łatwiej było odróżniać jednostki


#4

Ogólnie cała przygodę z csharp’em i unity zacząłem ponad pół roku temu i korzystałem z równych poradników na YT i rożnych forach. Na dzień dzisiejszy uważam że już umiem samemu pisać potrzebne skrypty. Jeżeli chcesz sprawdzić inne moje projekty to zapraszam na moja stronę ldc88studio.pl , tam znajdują się też starsze gry na których się uczyłem i zaczynałem :slight_smile:


#5

Hej, rozumiem dobrze o co Ci chodzi. W planach mam własnie taki rozwój modeli, “ubranie” ich i dodanie nowych, innych specyficznych jednostek. I na pewno dokonam tego w tym miesiącu :slight_smile:


#6

Aktualizacja do wersji 0.36 plus pierwszy 25 sekundowy klip do gry :