Moja gra w Unity


#1

“Endless Runner na Androida”

Yo!
To już moja druga gra na androida. Tym razem jest to Endless Runner,
poza zbieraniem monet, przeskakiwaniem i omijaniem przeszkód zaimplementowałem mechanikę
zmiany kolorów “RGB”. Niektóre przeszkody wymagają zmiany koloru na
odpowiedni aby przez nie przejść. Plansza z oczywistych względów
renderuje się na bierząco ze sporej puli prefabów. Za zebrane monety można
kupić to co ma do zaoferowania dostępny w grze sklep.
Ale co ja będę opowiadał, najlepiej sprawdźcie sami i podzielcie się wrażeniami z gry :slight_smile:

Ps. Jeśli napotkacie jakieś błędy dajcie znać, postaram się naprawić.

Link: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.neqdev.rgbrunner


#2

Pograłem chwilę i mam 3 uwagi:

  1. przycisk free coins w sklepie nie działa (kliknąłem za pierwszym razem pojawiła się reklama - dodatkowych coinsów brak :frowning:, kliknąłem 2 raz i nic i już mogłem klikać - przycisk nie działał kompletnie)
  2. czemu po kliknięciu play gra ładuje się tak długo (tak jakoś z pół minuty a ekranu ładowania brak i już myślałem, że mi apke wywaliło)
  3. przycisk skoku jest mało responsywny (czasem klikam i nie działa, czasem działa)
    Nie oceniałem na sklepie, bo zawsze trzeba dać szansę się poprawić :slight_smile:
    P.S.
    Żeby nie było, że tylko krytykuję tekstury kuli bardzo mi się podobają
    Pozdrawiam

#3

Dzięki wielkie za odpowiedź :wink: gdy tylko będę miał czas postaram się to poprawić.