Możliwe jest GLFW, czy jedyną szansą jest jednak Unity?

Witam szanowne panie i szanownych panów.
Jestem początkującym twórcą gier. Zamierzam na razie pracować solo, a mój pierwszy projekt (oczywiście bardziej skomplikowany niż toczenie kulki czy zbijanie klocków) ma przypominać troche misje poboczną z jakiegoś prostego RPG. W tej “grze” będziemy synem kowala, będziemy musieli zdobyć broń (poprzez zdobycie na nią materiałów i wykucie jej, lub poprzez zdobycie pieniędzy i kupienie samej broni) po czym będziemy musieli wyruszyć na grupę bandytów, która nęka naszą wioskę, żeby się zemścić za nękanie wioski, oraz uprowadzenie naszego ojca. Gra będzie liniowa, z otwartym (chociaż bardzo małym) światem.
Daje opis tej gry jednak nie po to, żeby dowiedzieć się, czy pomysł nie jest zbyt skomplikowany jak na początek (chociaż to też możecie powiedzieć) a ze względu na to, że chciałbym się dowiedzieć, czy warto próbować to robić w GLFW czy raczej nie ma szans i lepiej w Unity? szczerze mówiąc mam przygotowanych kilka modeli, jednak w większości wypadków nie zadowala mnie sposób w jaki działa Unity, z drugiej strony alternatywą dla mnie jest napisanie tego w C++ w OpenGL (konkretnie GLFW). Pytanie, czy dałbym radę zrobić grę, która jest niemalże RPG w taki sposób, wręcz od bebechów? Czy może jednak przemęczyć się z licznymi problemami związanymi z Unity? Szczerze mówiąc mi osobiście bardziej by pasowało chyba jednak się nauczyć tego GLFW (zwłaszcza, że już zacząłem i mam jakieś najprostsze podstawy)

Witaj.
Twoją fabułę można zrealizować w dowolnej technice i dowolnej mechanice gry.
Poprzez technikę rozumiem tu przede wszystkim 2D vs 3D.
Poprzez mechanikę wychodzę z założenia, że questy przeciętnego cRPG zawierają/wysuwają na pierwszy plan konkretne mechaniki (mechanika walki, handlowania, etc…)
W praktyce więc, podałeś mało konkretów :slight_smile: