Napiszę soundtrack do twojej gry, za darmo!

Cześć! Jestem kompozytorem-amatorem, ciągle się uczę i rozwijam, uwielbiam muzykę filmową oraz soundtracki. Zawsze chciałem wziąć udział w tworzeniu gry, a że kiepsko znam się na programowaniu i grafice, dążę do bycia dźwiękowcem.
Jeśli potrzebujesz ścieżki dźwiękowej do swojej gry, pisz śmiało do mnie! Dogadamy się! Pozdrawiam

Jakieś portfolio to masz?

Stworzyłem kilka krótkich (trailerowych) utworów, aczkolwiek pousuwałem niedawno wszystkie z soundloud, gdyż miały ładnych parę miesięcy i po prostu uznałem że są kiepskie. Pracuję nad nową muzyką. Poza tym to mam mase jakichś wyrwanych z kontekstu progresji akordów, melodii itp., takich małych eksperymentów/ćwiczeń których nigdy nie ukończyłem w utwór

Ja jestem milionerem ale skasowałem konta w bankach, bo uznałem, że są kiepskie. Wypłacone pieniądze wywaliłem do rzeki bo banknoty były stare, brzydkie i pomięte. Aktualnie dorabiam się na nowo, poza tym to mam masę pomysłów na biznesy i projektów których nigdy nie przekształciłem w prawdziwą firmę.

Wszedł byś ze mną w spółkę?

Troszkę ostro @frozenshade, aczkolwiek piszesz z sensem, ponieważ w branży gamedevu, twórcy (czyli graficy, programiści, scenarzyści i wielu innych) wkładają jednak w swoje produkcje czas i pieniądze (a czasem nawet i bardziej osobiste wartości, którymi chcą się podzielić). W skrócie to im zależy bardzo na tym, aby to co tworzą było jak najlepszej jakości.

W związku z powyższym @endru, dobrze, że uczysz się i rozwijasz we własnym dla siebie kierunku, bo dobra muzyka w grach potrafi nadać na prawdę niesamowitego klimaciku :wink: Jednakże portfolio, które pozwoliłoby innym zobaczyć Twoje umiejętności, z pewnością jest krokiem, którego nie możesz pominąć, inaczej trudno będzie innym wejść z Tobą we współpracę “na słowne zapewnienie że potrafisz”. :slight_smile:

To wcale nie było ostre :wink: