[Narrative Designer / Scenarzysta] Poszukiwany

Cześć! :smiley:

Chciałbym zacząć od krótkiego przedstawienia naszego skromnego zespołu.
Nazywam się Maciej Kądziela, jestem grafikiem / animatorem 2D.
Wraz z programistą Piotrem Szkodą tworzymy grę 2D w klimacie noir.
Nie jesteśmy osobami doświadczonymi, ale cechujemy się wielkim zapałem do pracy i pasją do gier.
Projektem tym zajmujemy się hobbistycznie, po tzw. godzinach :wink:

Nim przejdę do konkretów chciałbym jednak przestrzec, że nie jest to praca płatna - ewentualne zarobki nastąpią dopiero jak uda nam się wypuścić grę. (równy podział pomiędzy wszystkimi członkami zespołu)

Obydwaj cenimy w grach, filmach, serialach i książkach porządną historię i ciekawe postacie.
Zależy nam na tym, aby nasza gra również cechowała się tymi wartościami.
Mamy głowy pełne różnych, ciekawych pomysłów, które nawet zdołaliśmy ułożyć we wstępny zarys fabularny, ale brakuje nam osoby, która pomogłaby nam w wyniesieniu tej historii na wyższy poziom.

Od osoby aplikującej na to stanowisko nie oczekujemy żadnych lat doświadczenia, ani ukończonych studiów. Liczą się dla nas jedynie:

• dobra organizacja,
  • ogromny zapał do pracy,
  • zamiłowanie do gier / filmów / seriali / książek,
  • chęć opowiedzenia niezwykłej i poruszającej historii, z której każdy z nas będzie dumny.

Jeśli cechujesz się wyżej wymienionymi wartościami i chciałbyś (chciałabyś) dołączyć do naszego zespołu lub jeśli masz jakiekolwiek pytania to serdecznie zapraszam do napisania do mnie prywatnej wiadomości :grinning:

Jeśli chcesz nas troszkę lepiej poznać to poniżej znajdują się linki do naszych portfolio :slight_smile:

Maciej Kądziela: https://maciekkadziela.wixsite.com/maciejkadziela
Piotr Szkoda: https://piotr-szkoda.bss.design

Pozdrawiam i zapraszam do kontaktu!
Maciej Kądziela

PS. Poniżej wstawiam pierwszy koncept naszej gry, przedstawiający jej klimat :relieved: