[NIEAKTUALNE] Perełki programowania gier 1-3, triki programistów gier 3d, fizyka dla programistów gier, wprowadzenie do algorytmów

gamedev
książka

#1

Heja,

nie zajmuję się programowaniem gier już dobre 15 lat, ale książki zostały. Chętnie oddam w dobre ręce, mimo swoich lat myślę, że dalej są przydatne.

Lista:

  • Perełki programowania gier, tom 1, Helion, 2002
  • Perełki programowania gier, tom 2, Helion, 2002
  • Perełki programowania gier, tom 3, Helion, 2003
  • Triki najlepszych programistów gier 3D, Helion, 2004
  • Fizyka dla programistów gier, O’Reilly, 2003
  • Wprowadzenie do algorytmów aka Cormen, WNT, wydanie trzecie, zdaje się 2000

Książki używane, ale w dobrym stanie. W Cormenie jest tylko rozerwana okładka na górze z tyłu (zdjęcie). Płyt CD niestety nie ma w zestawie.

Niekoniecznie chcę sprzedać jako seria. Mogą być pojedyncze książki. Za fizykę myślę 30 zł, a pozostałe po 70 zł za sztukę. Jakby ktoś chciał wszystkie to myślę, że 300 zł będzie sensowną ceną. Najchętniej odbiór osobisty w Warszawie. Z wysyłką nie ma problemu, wtedy dojdą koszty wysyłki.


#2

Jestem zainteresowany cala kolekcja prosze o kontakt na :slight_smile: tomasz_pietrzak*/antyspam/*@onet.pl