Once upon a Dungeon II (tile-based, roguelike)


#1

Hej,

Głodne Smoki, piękne dziewice, szlachetni rycerze. Takie lub podobne motywy będą w tej gierce.



Tomek


#2

Cześć. Wygląda to bardzo przyjemnie. Ciekawe jak wygląda gameplay. Mam dwie uwagi. Po pierwsze od razu rzucił mi się w oczy mocny kolor tła i obramowania interfejsu może warto nieco stonować. Druga rzecz to element na dole (buteleczki i grzybki) przesłania liczby ‘Extra Damages’. Taki jeszcze drobny szczegół, że wielkość czcionki liczb w ‘Attributes’ wydaje się zbyt mała (lub napisy zbyt duże).


#3

Hej,

Dzięki za uwagi.
Gameplay będzie zasadniczo taki jak był w jedynce

Myślę że 1szy gameplay opublikuję w ciągu miesiąca.

Co do tonacji UI to ciężko wyczuć, grafikiem nie jestem, jak znam życie każdemu się pewnie inny odcień podoba. Chyba dodam suwak w opcjach sterujący nasyceniem kolorów, a w (odległej) przyszłości zmieniacz skórek (nietrudny do zrobienia bo większość bitmap jest biało-szara z kolorem ustawionym w Unity).

Główne zmiany w stosunku do oryginału: gra będzie większa i ładniejsza niż jedynka.
Co do niedoróbek - faktycznie do poprawy, jest tego więcej (czapka dziwnie leży na głowie), no ale to mega wczesny stan devu.

Tomek