[OpenGL] Konstruisto - city-builder w stylu lowpoly


#1

Hej, zacząłem pisać grę wzorowaną na klasykach typu Sim City 4 i Cities: Skylines. Równocześnie tworzę prosty silnik gry/renderowania w OpenGL. Całość jest dostępna na GitHubie.

Co tydzień będę wrzucał podsumowanie, dzisiejsze jest dostępne na blogu razem z binarkami: http://antoniak.in/blog/2017/03/03/konstruisto-week-0/

Zachęcam do śledzenia i sugerowania ficzerów :slight_smile:


#2

@kantoniak wrzuć zajawkę stronę główną (instrukcja), wtedy więcej osób to zobaczy :slight_smile:


#3

Dobry pomysł, ale osobiście zawsze mnie zastanawiało czemu w kopalni możliwości jaką jest taki cities - bądź co bądź ulice możesz naprawdę układać jak chcesz wzdłuż brzegów czy po okręgu - nikt nie robi albo dlc albo osobnych gier z takich gier jak zeus, faraon czy cezar w wersji uberhd właśnie na silniku cities. Już widzę te wijące się wzdłuż wzgórz serpentyny kamiennych ścieżek i latających po nich tragarzach z kupcami :> .


#4

Zeus i Faraon to były gry :smile:

@kantoniak czekam na update o projekcie :slight_smile:


#5

Ba, do dziś w nie gram czasami, bo jako dzieciak nie potrafiłem zrozumieć fabuły czy zadania w misji i odbijam stracone lata…

nie mam nic więcej do powiedzenia w temacie więc, ten post to OFFTOP TIMEEEEEE!!111 :< .


#6

Zapraszam po update dwa tygodnie później: http://antoniak.in/blog/2017/03/17/konstruisto-week-2/ (jest też z pierwszego tygodnia ale nie chcę spamować).