[PC] Witchcrafter: Empire Legends

projektowanie-gier
gamedev

#1

Hej!

Mam na imię Paweł, programuję w branży ICT, a w wolnych chwilach dłubię w silniku Defold i tworzę grę swoich marzeń - platformówkę z elementami RPG, rozbudowaną fabułą i systemem magii w pixel-artowym świecie dark fantasy kreowanym w mojej głowie już od młodzieńczych lat :wink:

Witchcrafter: Empire Legends to gra, która od jakiegoś czasu jest już dostępna w internecie i którą szeroko staram się promować w mediach społecznościowych. Moim celem jest przekonanie wydawców do gry i stworzenie profesjonalnej produkcji na małą skalę, ale z wielkimi ambicjami. Jestem typowym napaleńcem, który ma najlepszy-na-świecie pomysł, który będzie niezaprzeczalnie wart milijony monet :wink:

Zdaję sobie z tego sprawę, dlatego zajmuję się branżą coraz dokładniej i głębiej, żeby gdzieś po drodze ominąć jak najwięcej wtop i porażek. Wszelkie uwagi są dla mnie teraz na wagę złota. Finalnie widzę grę z magią czterech elementów, która opiera się na symulacjach propagacji ognia, wpływem wiatru na dynamiczne obiekty (Box2D), symulacją wody i terraformowaniem poziomów.

Elementy RPG-owe to przede wszystkim nieliniowa fabuła z wieloma dialogami i rozbudowanym światem pełnym ciekawych, trudnych postaci zapewniających głównemu bohaterowi mnóstwo atrakcji i dylematów. Nie tylko rozwój umiejętności postaci (advancement) pozwalający na używanie coraz to potężniejszych zaklęć i pochodnych elementów: błyskawic, lodu, flory i lawy, ale także rozwój charakteru postaci (development) pokazujący młodego, niedoświadczonego i wychowanego w izolacji chłopaka, który zamienia się w mężczyznę w pełni odpowiedzialnego i świadomego konsekwencji swoich czynów, który opuszcza sielankowe życie w spokojnym lesie i przemierza zniszczoną wojną krainę, której los może zmienić właśnie on.

Sama historia i świat są inspirowane (a jakże) Wiedźminem, ale przede wszystkim mitologiami: nordycką, słowiańską, ugarycką i tolkienowską, a także Avatar: The Last Airbender, Death’s Gambit, Wizard of Legend, Hollow Knight, Gothic, Pieśń Lodu i Ognia, i pewnie jeszcze wiele innych wspaniałych dzieł.

Po więcej szczegółów zapraszam na moją stronę, gdzie również można ograć demo, tego co mam do tej pory, linki na samym dole (wrzucam też githuba, gdyby ktoś był zainteresowany open source’owymi grami i assetami do Defolda głównie) :slight_smile: Byłbym bardzo wdzięczny za krytykę, podpowiedzi, sugestie, a także - solodevuję ten projekt, a to jest szalony pomysł, więc jestem otwarty na chęć współpracy, jeśli kogoś bardzo interesuje projekt! Piszcie PW to podeślę GDO/pitchdeck :wink:

Pozdrawiam,
Paweł

Linki:


#2

Zayebiste, będzie po polsku?
Co do krytyki nic poza pozytywami nie wymyślę. Mega klimat, fajna mechanika, tylko polskiego mi brakowało. Świetna robota, powodzenia.


#3

Dzięki bardzo! :blush:

Dialogi są oryginalnie pisane po polsku, a dopiero potem tłumaczone na łamany angielski (profesjonalny proof reading i korekcja będzie na finalnej wersji na pewno), także nie ma problemu, żebym zrobił polską wersję językową i na pewno taka będzie :wink: